מה עדיף צלם מגנטים או צילום בוידאו לבר מצווה

תוכן עניינים

בר מצווה הוא אחד האירועים החשובים בחייו של ילד ואחת מנקודות הציון החשובות בחיי כל משפחה ישראלית.

בתכנון אירוע כזה, לא מעט משפחות נתקלות בקושי אמיתי להחליט ולהתקדם, דווקא בגלל ההיצע הגדול של אטרקציות, מקומות מתאימים לאירוע, סוגי קייטרינג ועוד.

אם אתם עומדים בפני הדילמות האלה כרגע, אתם מוזמנים להיעזר במאמר הבא, שיעזור לכם להחליט לפחות לגבי נושא אחד – האם עדיף לקחת לחגיגת בר מצווה צלם מגנטים, או צלם וידאו?

 

יתרונות וחסרונות – מגנטים מול וידאו

הבחירה האידיאלית, למקרה שאין לכם הגבלה על התקציב, תהיה כמובן גם וגם – צילום וידאו לחלק של הדרשה והעליה לתורה וצילום מגנטים למסיבה, שהאורחים יוכלו לקחת הביתה למזכרת.

אך אם אתם צריכים לבחור בין אחת מהאפשרויות, כדאי שתכירו את החסרונות והיתרונות של כל אחת מהן:

  1. צילום מגנטים – מתאים בעיקר לאירועים עם אופי חברתי, תוססים ועם משתתפים רבים. כך למשל, צלם מגנטים יוכל לעמוד בכניסה לאולם האירועים, או למסעדה ולצלם את המשתתפים, כדי לחלק להם בסוף האירוע מזכרת יפה. במיוחד לקרובי משפחה, כמו סבא וסבתא – מזכרות מסוג זה הן מרגשות וחשובות ומעניקות להם תחושה שחשבתם עליהם והשארתם להם מזכרת יקרה מרגע חשוב בחיים. יחד עם זאת, הדרשה והעליה לתורה, שהם חלק חשוב במיוחד מבר המצווה, לא יקבלו את הבמה הראויה להם באמצעות צילום מגנטים ותצטרכו למצוא פתרון חלופי לתיעוד של הרגעים החשובים האלה.
  2. צילום וידאו – אחד הזיכרונות היפים והחשובים מבר המצווה הוא הדרשה שנושא הילד בעת העלייה לתורה ולפעמים גם הנאום שהוא נושא, בו הוא מודה להוריו ומדבר על נקודות הציון החשובות בחייו עד כה והמעבר לסטטוס של בוגר. צלם הוידאו יוכל גם לצלם את החברים והמשפחה ולהקליט אותם מברכים את הילד, או רוקדים ומשתוללים, כך שלבסוף תתקבל מזכרת יפה ומרגשת מהאירוע. צלם וידאו מקצועי יוכל ללכוד עבורכם את הרגעים המרגשים הללו בצורה מקצועית וערוכה היטב, שתישאר אתכם כמזכרת לאורך שנים. בחירה זו מתאימה במיוחד אם החלטתם על אירוע בר מצווה קצר, שרובו מתקיים בבית הכנסת, או בכותל. יחד עם זאת, זכרו שסרט וידאו ארוך של האירוע כולו, עלול להיות מונוטוני ומשעמם, לא יוכל לשמש את אורחי האירוע למזכרת ולא בטוח שתמצאו את הזמן ואת המוטיבציה לשבת ולצפות בו בעוד כמה שנים.

 

לסיכום – ההחלטה הסופית כולה שלכם

היחידים שיכולים באמת להחליט מה עדיף הם אתם. אתם מכירים את עצמכם ואת בני המשפחה טוב יותר מכל אחד אחר ותוכלו לדעת מה הכי ירגש וישמח את כולם. אבל תוכלו גם להיעזר בשיקולים כמו מספר המשתתפים וסוג האירוע, כדי להחליט מה עדיף – צילום וידאו, או מגנטים לאירוע בר מצווה מוצלח ושמח.

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו