כל מה שצריך לעשות לפני אירוע החתונה שלכם

תוכן עניינים

זה לא סוד, בני זוג שמתכננים להתחתן, צפויים לעמוד מול רשימה ארוכה של משימות שצריכות להתבצע על הצד הטוב ביותר. המדריך הנוכחי עולה לרשת, כדי לסייע למי שחווים בלק אאוט בהקשר זה ולא יודעים מאיפה להתחיל. קראו את השורות הבאות ותגלו את כל הדברים החשובים שעליכם לעשות לפני החתונה.

 

הדבר ה – 1: לערוך רשימה מסודרת של משימות

אם אתם רוצים להיות בטוחים בכך שתבצעו את כל המשימות הדרושות לפני החתונה (מבלי לשכוח דבר), עליכם לערוך רשימה מסודרת מוקדם ככל הניתן. שימו לב שזו תכלול את הפרטים הבאים:

  • סגירת אולם
  • תיאום מול ספקים: צלמים, קייטרינג, מאפרת ועוד
  • רכישה של שמלת כלה וחליפה לחתן
  • עיצוב ושליחת הזמנות
  • הפקה של מסיבת רווקות ורווקים
  • חתימה על הסכם ממון ועוד

הדבר ה – 1 לערוך רשימה מסודרת של משימות 

הדבר ה – 2: לפנות לעורך דין כדי לחתום על הסכם ממון

סביר להניח ששמעתם לא פעם על המושג "הסכם ממון", אך לא בטוח שאתם מכירים במשמעות שלו מקרוב. אם כך, כדאי שתדעו שמדובר במסמך משפטי שמעגן את הזכויות של כל אחד מבני הזוג במידה ותיפרדו בהמשך. נמליץ לעיין ברחבי הרשת כדי לקרוא פרטים על הסכם ממון דוגמאות ומדריך לניסוח מסמך הוגן. כך יתאפשר לכם להכיר במסמך מקרוב ולדעת מה חשוב לעשות טרם החתימה עליו.

הדבר ה – 2 לפנות לעורך דין כדי לחתום על הסכם ממון

הדבר ה – 3: ליידע את מקום העבודה על ימי ההיעדרות הצפויים

אי אפשר להעלות מדריך שעוסק בדברים שאתם חייבים לעשות לפני החתונה, מבלי להזכיר את מקום העבודה שלכם. שכן, תצטרכו ליידע את המעסיק על ימי ההיעדרות הצפויים. נסביר שיש מי שמחליטים לקחת שבוע חופש, כדי ליהנות משקט נפשי, בעוד אחרים בוחרים שלא להגיע לעבודה ביום שלפני וביום שלמחרת האירוע. חשוב לציין שדבר זה נכון גם לבני זוג עצמאיים, משום שמוטלת עליכם האחריות ליידע את לקוחותיכם אודות ההיעדרות הצפויה.

 

הדבר ה – 4: להכין מראש תיק שישמש אתכם לפני, במהלך ואחרי החתונה

אל תחכו לרגע האחרון, כדי להכין תיק שילך אתכם לכל מקום רגע לפני החתונה, במהלכה ולאחריה. נסביר שאתם צפויים לחוות התרגשות שתתעצם ככל שמועד החתונה מתקרב. כך שבעצם, מצב שכזה עשוי להוביל לקושי ניכר בכל הנוגע לארגון וסדר. אם תקראו את השורות הללו כמה ימים לפני החתונה, כדאי שתכתבו על גבי דף את כל הדברים שצריכים להיות בתיק זה. חשוב להחזיק ברשימה בהישג יד, כדי שניתן יהיה להוסיף לה רשמים בעת הצורך.

 

השורה התחתונה

עד כאן 4 הדברים שאתם חייבים לעשות לפני החתונה שלכם. כעת ברור לכם מה חשוב לבצע בהקדם האפשרי וממה ראוי להימנע, כך שתצטרכו רק ליישם את המידע שהוצג לעיל ולהיות בטוחים בכך שתגיעו מוכנים לקראת היום הגדול בחייכם.

כל מה שצריך לעשות לפני אירוע החתונה שלכם

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו