איך לבחור את האטרקציה הנכונה ליום הולדת

תוכן עניינים

בין אם אתם בני 5, 15, 25, או 50 – יום הולדת הוא אירוע חשוב ומשמעותי, שרוב האנשים נהנים לבלות עם אנשים אהובים ולפעמים גם לעשות ממנו סיבה למסיבה ולחגוג אותו עם משפחה וחברים.

יש האוהבים חגיגת יום הולדת קטנה ואינטימית ויש המעדיפים חגיגה גדולה, רבת משתתפים ומורכבת. אז לא משנה באיזה גיל אתם – כדאי שתדעו איך מתכננים מסיבת יום הולדת מוצלחת ואיך בוחרים את האטרקציה המתאימה לאירוע.

 

3 שאלות שצריך לשאול כשבוחרים אטרקציה מרכזית ליום הולדת

  1. מה גיל החוגגים והמוזמנים? ילדים צעירים זקוקים לפעילויות שונות משל ילדים גדולים ומבוגרים נהנים בדרך כלל מדברים שילדים לאו דווקא אוהבים במיוחד.
  2. איפה עורכים את המסיבה? ישנן אטרקציות שמתאימות רק לחללים פתוחים, לעומת אטרקציות שמתאימות למקומות סגורים וחשוב להתאים את הפעילות לחלל בו מתקיימת המסיבה.
  3. מה הם אוהבים? ילדים, מתבגרים, או מבוגרים – לכל אחד יש טעם אישי והעדפות אישיות משלו ומכיוון שזהו היום המיוחד שלהם, נסו למצוא אטרקציה שמתכתבת עם תחומי העניין של חתן/כלת יום ההולדת, עם התחביבים שלהם וגם עם מה שהם אוהבים לעשות עם חברים.

 

רעיונות לאטרקציה מרכזית לחגיגת יום הולדת

  • לאנשים שאוהבים לחגוג וזקוקים למסיבה פרועה כדי לשחרר קיטור, אין כמו מסיבת ריקודים עם הרבה אלכוהול ואוכל טוב. כמובן שפחות מתאים להזמין למסיבה כזו את ילדי המשפחה ולכן היא מתאימה לסוג מסוים של אירועים.
  • פעילות אתגרית – אנשי וילדים רבים בישראל אוהבים טבע וטיולים ולכם חגיגת יום הולדת עבורם, יכולה לכלול יציאה לפיקניק מפנק בטבע, שאחריו יצאו כל המשתתפים לרפטינג, טיול רגלי בנוף משגע, טיול אופניים, או טיפוס על הר.
  • סדנה – אפשר להזמין מפעילי סדנה אליכם הביתה, או להיפגש במקום שבו מתקיימת הסדנה. בישראל אפשר למצוא סדנאות לכל הגילאים ובכל נושא אפשרי – החל בסדנאות בישול, קינוחים, שוקולד ואלכוהול וכלה בסדנאות יצירה, נגרות, או אפילו גרפיטי. אטרקציה מהסוג הזה מתאימה לאנשים סולידיים ורגועים.
  • ימי הולדת לילדים יכולים להיות צבעוניים, מגוונים ומפתיעים, אך גם כאן, חשוב להתאים את אופי האטרקציה לאופי הילד החוגג. יש ילדים חברתיים ופתוחים שרק מחכים להזדמנות להיות במרכז, לחגוג ולהשתולל עם קבוצה גדולה של חברים. לעומתם, יש ילדים מופנמים ושקטים, שלא אוהבים להיות במרכז וישמחו לחגוג דווקא באווירה אינטימית, עם שניים-שלושה חברים, איתם אפשר ללכת לסרט, או לאכול פיצה.

 

סוגים נוספים של אטרקציות מקוריות לימי הולדת

תוכלו להזמין אמן סטנד אפ, שיצחיק את כולם, או מוסיקאים, שינגנו מוסיקה חיה, תוכלו לערוך מסיבת אוזניות עם מוסיקה שאתם אוהבים, בלי להפריע לשכנים, להזמין שף פרטי, או מיסטיקנית שתגלה עתידות לכל האורחים, תוכלו לערוך מסיבת בריכה ולהשתולל עם כל המוזמנים במים ותמיד אפשר להחליט עם מסיבת יום הולדת סולידית, כמו פעם, לחגוג בבית עם אוכל טעים ואולי כמה משחקים ביתיים, כמו החבילה עוברת ומשחק הכיסאות. מה שלא תבחרו – זכרו שהיום הזה מיועד להנאות הקטנות ולבילוי עם משפחה וחברים.

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו