איך תקימו מרפסת שאפשר לבלות בה בכל חודשי השנה

תוכן עניינים

כולנו מכירים את השכנים שמחזיקים במרפסת שמשמשת אותם לאורך השנה. הם יושבים בה בימים החמים ביותר של הקיץ ובימים הגשומים שבהם כולנו ספונים בסלון. החלטנו להציג בפניכם את הטיפים שיובילו להקמת המרפסת המושלמת הזו, כדי שתוכלו להגשים את החלום וליהנות ממרפסת רב שנתית. הישארו כאן ותגלו את כל הפרטים שיובילו לארגון המרחב החדש.

 

טיפ ראשון – תחליפו את הצמחייה הקיימת

הטעות הנפוצה ביותר שבאה לידי ביטוי במרפסות של רבים מאתנו נוגעת לצמחייה שבמרפסת. כדי להציג בפניכם את הפתרון במלואו, נצטרך להסביר תחילה על קיומם של 2 סוגי הצמחים שניתן להציב במרפסת:

  • צמחים עונתיים: הכוונה לצמחים שיכולים לשרוד למשך עונה אחת בלבד. לאחריה, הם ינבלו ולא יצמחו מחדש. מומלץ להימנע משתילת צמחים אלה באדניות המרפסת, משום שהדבר יצריך החלפה תדירה של צמחיה
  • צמחים רב שנתיים: אלו צמחים שיכולים לחיות לאורך כל חודשי השנה. מומלץ לשתול אותם באדניות המרפסת, משום שהם יאפשרו לכם ליהנות ממרפסת צבעונית ונעימה, מבלי התעסקות מיותרת

 

טיפ שני – תוסיפו סוכך איכותי

אי אפשר לעסוק בהקמת מרפסת שתשמש אתכם לאורך השנה, מבלי להציג את הפתרון המתקדם ביותר שיוביל לתוצאה הרצויה. מדובר בפתרון הצללה שנקרא סוכך למרפסת. תוכלו למצוא אותו במגוון דגמים וצבעים והוא יאפשר לכם לשבת במרפסת, מבלי להרגיש את קרני השמש הצורבות בימי הקיץ. מי שרוצים לשבת בימי החורף הגשומים במרפסת, יוכלו ליהנות מ – 100% יובש, מכיוון שרכישה של סוכך איכותי תשאיר את מי הגשמים בחוץ.

מרפסת בבית

בחירה בסוכך איכותי – כך עושים זאת

חשוב שתכירו בדרך הטובה ביותר שתוביל אתכם לבחירה בסוכך איכותי, רגע לפני שנציג את הטיפ השלישי והאחרון. נציין שתצטרכו לפנות לחברת הצללה מוכרת שמחזיקה במגוון רחב של סוככים שעשויים מחומרים איכותיים בלבד. שימו לב, ניתן לקרוא חוות דעת בנושא זה בפלטפורמות שונות ברחבי הרשת. שכן, אנשים שרכשו את הסוככים למרפסת, נוטים להמליץ על הרכישה במידה וזו התגלתה כאיכותית.

 

טיפ שלישי – תוסיפו אמצעי חימום\קירור בהתאם לעונה

ישיבה ממושכת במרפסת לאורך כל השנה מצריכה הדלקה של אמצעי חימום או קירור. נציין שתוכלו להעמיד במרפסת בכל פעם את האביזר הדרוש, כדי להימנע מעומס של פריטים. נדגיש שמדובר בטיפ שמצריך היכרות עם ענייני בטיחות. שכן, החזקה של אמצעי חימום במרפסת, מחייבת תשומת לב לכיבוי מלא בעת החזרה לבית.

 

מילים אחרונות לסיום

הקמת מרפסת שמאפשרת לבלות בה בכל חודשי השנה מצריכה היכרות עם 3 הטיפים שהוצגו במדריך זה. כעת אתם יודעים מה עליכם לעשות בכל רגע נתון, כך שנותר לנו רק לאחל לכם הצלחה רבה. אתם מוזמנים להעלות את התמונה של המרפסת לרשתות החברתיות ולהעלות את המודעות לעיצוב זה, כדי שגם גולשים אחרים יכירו בהליך ויישמו אותו בבתיהם.

לבנות מרפסת

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו