אתם אוהבים לנפוש ולטייל? הכירו את המוצרים של הכל לים!

תוכן עניינים

בחנות המקוונת של הכל לים תוכלו למצוא כל מה שרק תדמיינו כדי להפוך את הבית ואת החצר שלכם לאתר נופש מהמם ומפנק. גם אם במשפחה שלכם נהנים מטיולים רגליים, אוהבים לישון בחיק הטבע, מוכנים לבשל ולאכול בתנאי שטח, ותמיד מעדיפים ביקור בחוף הים על שכשוך רגליים בבריכה – תמצאו אצל הכל לים את המוצרים שיעשו לכם את הטיול הבא.

 

להקים בית ללילה אחד

אחרי יום של בילויים בחוף הים או אחרי שעות ארוכות של טיול במסלולים עוצרי נשימה, כל אחד רוצה למהר ולהניח את הראש ולישון – כדי לתת לגוף להירגע מחוויות היום-יום, ולתת למוח, הזדמנות לעבד את כל החוויות. במקרה כזה, כדאי מאוד להציץ לאתר שהמוטו שלו הוא לספק כל מה שצריך לחופש שלך. כאן אפשר לבחור את אוהל פתיחה מהירה בגודל מתאים לכם, ובעזרתו תוכלו גם להימנע מהרכבה מסובכת וגם להקים אוהל רחב ידיים שיספיק לכולם.

 

עושים צל

אתם בטיול שכולל הפעלות תחת כיפת השמיים? סיימתם יום טיול או פעילות ועצרתם להפסקה כשהשמש עדיין באמצע השמיים? גם אם בחרתם להקים לעצמכם סככה בחוף הים, בחנות המקוונת של הכל לים תוכלו למצוא כל פתרון אפשרי שיעזור לכם להימנע מחשיפה מוגזמת ומסוכנת לשמש. ברזנטים בכל גודל ואביזרי תלייה, שמשיות מכל הסוגים ואפילו גזיבו מתקפל. מתחת לסככה שתבחרו, כדאי לאחסן מזון ושתייה בצידניות יעילות, שישמרו על טמפרטורת המזון.

 

להנות בחוף הים

אוהבים לנפוש כשריח המלח של הים באפכם והשמיים והים נפגשים בקו האופק? אתם לא היחידים. בהכל לים אפשר למצוא את מה שצריך בשביל כל סוג של נופש בים: רוצים להתפנק מתחת לשמשיה על כיסא מתקפל או על פוף? אפשר. מעדיפים להיכנס אל המים ולהתנסות בהרפתקאות המופלאות של ספורט ימי אתגרי? גם זה אפשר, בעזרת ציוד חיבור וגרירה של אבוב או בננה על ידי סירה או אופנוע ים, או אפילו בשכיבה על אי מתנפח שצף ומתאים לשישה אנשים ולים רגוע.

 

לא לזרוק!

בהכל לים מציעים לכם את המתנפחים האיכותיים ביותר לבילוי בים או בבריכה, ובחנות תמצאו גם מחלקה ייחודית לתיקון PVC. הרעיון הוא שמי שזקוק לתיקון, לא ישליך את הסירה או המתנפח אלא ייתן להם סיכוי לחזור לעצמם. בין השאר, תוכלו לתקן כאן אבובים, גלשני סאפ מתנפחים, מזרוני ים, מתקני ספורט ימי, סירות מתנפחות ועוד.

 

טיפים לטיול משפחתי

  • בחרו מסלול שמתאים לבעל הכושר הירוד ביותר בקבוצה.
  • גם אם אתם בטוחים שלא תזדקקו לה, אל תצאו לטיול בלי ערכת עזרה ראשונה.
  • אפשר ללמוד כמה משחקי דרך לשחק ביחד, כמו משחק ניחושים על מה ראיתי בדרך.
  • תנו לכל ילד לסחוב משהו, אפילו רק בקבוק מים בתיק גב – כך כל אחד ירגיש חלק מהטיול ויעזור.

 

לסיכום

יש המון דרכים ליהנות מזמן משותף עם משפחה ועם חברים, ואם אתם רוצים לשדרג את הכיף, נסו לשלב בטיול הבא שלכם או בנופש המתוכנן, מוצרים איכותיים ומעולים של הכל לים.

כיף בחוף הים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו