טיול בחו"ל או מסיבה באולם אירועים לבת מצווה

תוכן עניינים

בת מצווה היא אירוע חד פעמי, שלרוב הבנות בישראל חשוב לחגוג אותו כראוי, כדי לציין בצורה רשמית ומרשימה את המעבר שלהן לגיל בגרות.

אך כל משפחה וכל ילדת בת מצווה ניחנו בטעם שונה, העדפות שונות ותקציבים שונים ולכן כל משפחה וילדה, שחוגגת בת מצווה, בוחרת דרך משלה לחגוג את האירוע.

אז איך תדעו מה מתאים לכם יותר – מסיבה, או טיול בחו"ל?

 

איך לחגוג בת מצווה – השלבים הנכונים לתכנון

  • הדבר הראשון שכדאי לעשות, לפני שמתחילים לבחור כרטיסי טיסה, או קישוטים למסיבה, הוא להבין מה התקציב העומד לרשותכם. אולי תופתעו לגלות שאתם יכולים גם לנסוע לחו"ל וגם לעשות מסיבה ואולי תתאכזבו לגלות שהתקציב מספיק רק למסיבה צנועה וקטנה. בכל מקרה – חשוב שתדעו איפה אתם עומדים, כדי שיהיה לכם יותר קל לתכנן.

 

  • הדבר השני שחייבים לברר הוא – מה מעדיפה הילדה החוגגת. האם היא רוצה מסיבה עם חברים וחברות, או שהיא מעדיפה לחגוג בטיול אינטימי עם המשפחה ליעד מעניין בחו"ל?

 

  • אם יש בידכם את התקציב להגשים את כל החלומות של בתכם לכבוד החגיגה, הרי שזכיתם ואתם יכולים לתת לה גם טיול לחו"ל וגם לחגוג במסיבה עם חברים, אבל אם התקציב אינו מאפשר, אולי תצטרכו לעזור לה להחליט בין שתי האפשרויות האטרקטיביות האלה.

 

  • עוד אפשרות נהדרת היא לחלק את התקציב המצומצם בין שתי האפשרויות, כך שתחגגו במסיבה צנועה ולא יקרה במיוחד ואת עיקר התקציב תשקיעו בנסיעה לחו"ל, או לחילופין – תארגנו נסיעה ליעד לא יקר, עם אמא, או אבא, במקום עם כל המשפחה ותשקיעו במסיבה מהסרטים, שבה הילדה תהנה עם החברים ותחגוג את בת המצווה בלי חשבון.

 

  • אם החלטתם ללכת רק על טיול, או רק על מסיבה, תוכלו לתת לה בנוסף עוד מתנה מושקעת, שתשאיר לה זיכרון מתוק מהגיל המיוחד הזה ולהכין לה אלבום תמונות מושקע מהטיול, או בוק צילומים מקצועי ואפשר גם יום בילוי וקניות עם חברות בעיר גדולה ועוד.

 

  • אם החלטתם לוותר על טיול גדול ולהשקיע במסיבה – תוכלו לארגן טיול משפחתי ליעד מיוחד בארץ, לסופ"ש קצר, שייתן לכולם תחושה של חופשה מפנקת בסימן חגיגות בת המצווה.

 

רעיונות מקוריים לחגיגת בת מצווה בלתי נשכחת

עוד אפשרות שתופסת תאוצה בשנים האחרונות ובצדק, היא לקחת את התקציב לבת המצווה ולעשות אתו משהו שונה ומיוחד – אפשר לארגן יום של נתינה לקהילה ולגייס את כל המשפחה להשתתף בפעילות מאורגנת לשיפוץ בתי קשישים, או ילדים בסיכון, להכין חבילות שי לילדים המתגוררים בבתי יתומים (כן, עדיין יש דברים כאלה בארץ), או לצאת לפעילות שכולה תרומה למען הסביבה – והכל בתקציב ששמרתם לכבוד בת המצווה.

כך תרוויחו פעילות שהיא גם חינוכית, גם בעלת ערך לקהילה, או לסביבה, תשקיעו בעיצוב האישיות של הבת שלכם ותזכו לחוויה משפחתית בלתי נשכחת.

אבל מה שלא תבחרו, חשוב שחגיגת בת המצווה תהיה מלאה תוכן ובלתי נשכחת.

שיהיה במזל!

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו