איך תפיקו אירוע יום הולדת מושלם בקיץ

תוכן עניינים

הפקת אירוע יום הולדת בקיץ יכולה להיות מלחיצה – מה אם לאורחים יהיה חם מדי? צריך לדאוג למיזוג? או שאולי כדאי לעשות אירוע בריכה? אם החלטתם על אירוע חוף דווקא, אתם אולי דואגים שיכנס חול לאוכל, שיהיו מדוזות במים דווקא ביום האירוע, או שפשוט הרוח והגלים לא יהיו לטובתכם.

אבל זו עובדה שאירוע קיץ הוא אירוע עם אופי מיוחד, שצריך להתקיים במיקום מתאים, להיות מלווה בכיבוד קליל ומרענן ולאפשר לאורחים להנות מהעובדה שהמסיבה מתקיימת בעונה החמה ביותר בשנה. אז איך עושים את זה?

 

3 שיקולים הכי חשובים בתכנון יום הולדת בקיץ

  1. את מי אתם מזמינים? האם האורחים הם בני משפחה מכל הגילאים, ביניהם קרובים מבוגרים מאוד, שצריך להתחשב בהם? אם כן – כדאי שהאירוע יתקיים במקום סגור וממוזג היטב, עם גישה נוחה וקלה מהחניה. אם מדובר במוזמנים צעירים, שרק רוצים להשתולל ולחגוג, הרי שתוכלו לקיים את יום ההולדת על החוף, או בבריכה ולתת להם להשתולל ולהנות, בין אם האירוע יתקיים בשעות היום, או הלילה.
  2. מה בתוכנית? אם בחרתם קונספט לאירוע, יהיה לכם קל יותר לבחור פעילויות שיתקיימו במהלכו. בין אם עיקר הפעילות הוא הארוחה המפנקת ובין אם עיקר הפעילות תהיה השתוללות בבריכה, חשוב שמוקדי העניין יתאימו למוזמנים, לאופיים ולגילם. אם הזמנתם קרובי משפחה, או קבוצת חברים קרובים – יהיה קל יותר להעסיק אותם בשיחות ולשלב ארוחה וריקודים, אך בעיקר אם חלק מהמוזמנים אינם מכירים היטב, או אם מדובר ביום הולדת לילדים – חשוב שתהיה הפעלה מתאימה, שתסייע לשבור את הקרח ולהעסיק את המוזמנים במשהו מהנה ומעניין.
  3. כיבוד – הכיבוד ביום ההולדת הוא נגזרת של אופי המוזמנים והמיקום שבחרתם. אירוע בבריכה יאלץ אתכם להציע כיבוד, שמקובל על הנהלת המקום ורצוי שלא יגרום לאורחים להקיא לאחר כניסתם למים. באירוע ערב רשמי יותר, כדאי להגיש אוכל קצת יותר מושקע ומפנק וכמובן יש הבדל משמעותי בין הכיבוד שכדאי להגיש לילדים, לבין הכיבוד המתאים לאירוע, שמוזמנים אליו מבוגרים. רק בנושא אחד הגישה אינה משתנה מאירוע קיץ אחד לאחר והוא נושא השתיה – חשוב לדאוג לשתייה מרובה מסוגים שונים, לוודא שיש מים למי שלא רוצה שתיה ממותקת ומומלץ לדאוג מלבד לעוגת יום ההולדת, גם לארטיקים, או פירות חתוכים.

גיוון וגמישות – כל היתרונות באירוע יום הולדת בקיץ

הדבר הנפלא בימי הולדת, או באירועים המתקיימים בימי הקיץ החמים, הוא שאפשר לערוך אותם כמעט בכל מקום שתרצו ולתת לאירוע איזה אופי שתרצו.

בין אם החלטתם לקיים את המסיבה בבריכה, על החוף, או בבית, בגן אירועים, או בוילה שכורה, זכרו לקחת בחשבון את גילם ואופיים של המוזמנים ולוודא שכולם ימצאו את עצמם באירוע ויוכלו להנות ולחגוג יחד אתכם את היום שלכם.

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו