המדריך להפקת אירוע בת מצווה מושלם

תוכן עניינים

בת מצווה היא אחד הימים החשובים בחייה של כל ילדה בישראל.

ילדות משקיעות ימים רבים בתכנון וחלימה על השמלה המושלמת, העוגה המרשימה וכל החברים שיגיעו לחגוג איתה.

עם השנים הפכו חגיגות בת המצווה לחגיגות שלא מביישות גם חתונה גדולה ומשפחות רבות הולכות לאיבוד בשפע הרעיונות והאפשרויות להפקה של אירוע מוצלח ומשמח.

לפניכם מדריך, עם הקריטריונים החשובים, שיעזרו לכם לעשות קצת סדר ולארגן אירוע בת מצווה בלתי נשכח.

 

5 טיפים לארגון מוצלח של בת מצווה חלומית

  1. תקציב – זהו אחד הדברים הראשונים שעליכם לבדוק – מה גודל התקציב העומד לרשותכם לטובת האירוע. למרות הרצון לעשות הכל עבור הילדה ולתת לה כל מה שהיא מבקשת, יהיה חכם יותר לשתף אותה באילוצי התקציב ולאפשר לה לבחור מה שהיא רוצה – במסגרת התקציב, מה שיאפשר לה לקחת חלק אמיתי בתכנון ולהתנסות בקבלת החלטות בוגרות.
  2. רשימת מוזמנים – רשימת המוזמנים וכל יתר ההחלטות שתקבלו, תהיה נגזרת של גודל התקציב. אחת הדרכים לשמור על תקציב מוגדר, היא להגדיר מראש את מספר המוזמנים, שיאפשר לכם לקיים את החגיגה שאתם רוצים. ברגע שתדעו כמה אורחים אתם מתכננים להזמין ומה יהיה הרכב האורחים במסיבה – תוכלו להתקדם לבחירת המקום.
  3. מיקום המסיבה – אירוע רב משתתפים, משמעו שתצטרכו להשכיר מקום גדול, שלכולם יהיה נוח לחגוג בו. אירוע עם מספר קטן של משתתפים, יהיה נעים יותר לחגוג במקום קטן, שלא ייראה ריק. לגבי הרכב המוזמנים לאירוע – גם הוא משפיע על בחירת המיקום. אירוע לבני משפחה מבוגרים, יתאים יותר לאולם אירועים, או מסעדה ואילו אירוע שעיקר המשתתפים בו יהיו בני הכיתה של ילדת בת המצווה, אפשר לחגוג במועדון, או בוילה עם בריכה למשל.
  4. אטרקציות ואוכל – גם כאן, תצטרכו להתחשב בהרכב המוזמנים, במיקום בו ייערך האירוע ובתקציב העומד לרשותכם ולבחור – מזנון אוכל קליל, שמתאים בעיקר לילדים, או ארוחה מסודרת עם מלצרים עבור המוזמנים המבוגרים וקרובי המשפחה? האם להזמין להקה, שתנגן מוסיקת רקע רגועה, או מופע סטנד אפ לילדים? האם תרצו שהאורחים ירקדו וישתוללו עם דיג'יי מקפיץ? או אולי תעדיפו לצאת עם כל המשפחה לפעילות תרומה לקהילה ולשפץ בית של ניצולי שואה?
  5. קונספט לאירוע – אם כל המשתנים האלה לא הביאו אתכם לרעיון שלם וברור לגבי איך ייראה ויתנהל האירוע, תוכלו להיעזר בבחירת קונספט – אירוע בסגנון טרופי, או בסגנון הייטק? אירוע בסגנון מצולות הים, שבו כלת בת המצווה תצא מתוך צדפה והאורחים יאכלו דגים? או מסיבה בסימן המערב הפרוע, שבה כל אורח יוכל להצטלם עם כובע בוקרים ולאכול סטייק עסיסי. בחירת קונספט יכולה להוביל בקלות את יתר מרכיבי האירוע ולהקל על הארגון.

 

לסיכום – מסיבת מצווה מוצלחת מתחילה במשפחה רגועה וילדה מאושרת

כל החלטה שתקבלו, תהיה בעלת ערך רק אם היא תוכל לתרום לשקט הנפשי שלכם ולהנאה שלכם ושל ילדת בת המצווה מהמסיבה. עם או בלי קונספט, עם מאות אורחים, או רק כמה עשרות, מסיבה אינטימית לבני משפחה, או מסיבה במועדון לכל החברים – ארגון מסודר וקבלת החלטות מתוכננת ויזומה, תבטיח לכם מסיבה מוצלחת ושמחה.

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו