על האש בשילוב מתנפח ליום הולדת לילדים

תוכן עניינים

מי אמר שאי אפשר לעשות על האש ביום הולדת ולשלב מתנפחים כדי להפעיל את הילדים? – מדובר על שילוב מנצח שנותן מענה לכל האורחים הצעירים והמבוגרים כאחד.

המאמר יפרט כיצד על האש ומתנפחים משתלבים.

 

יום הולדת כבר ממזמן לא רק לילדים

את ימי ההולדת כבר לא חוגגים רק לילדים ובדרך כלל מצרפים גם משפחה וחברים. בין אם חוגגים בחצר הבית ובין אם בפארק או בחורשה אפשר להזמין מתנפח לילדים כדי שיוציאו מרץ ולא יהיו משועממים, מערכת הגברה וסאונד עם שירי יום הולדת וריקודים ולעשות על האש גם למבוגרים וגם לילדים. בחברת עידן VIP ניתן לרכוש או להשכיר ציוד למסיבות בכל גיל, מבידורית ומתנפחים ועד לציוד לשטח, דוכני מזון ועוד. כאשר מתכננים יום הולדת במקום להתרוצץ ולחפש ספקים שונים להשכרת ציוד ניתן למצוא הכל במקום אחד ולמנוע הרבה כאב ראש והתרוצצויות מיותרות.

 

בחירת מקום המסיבה

על מנת שיום ההולדת יהיה חווייתי לא חייבים לעשות אותו בבית וכך גם נמנעים מבלגן ולכלוך. ניתן להשכיר מתנפח עם גנרטור ולתפעל אותו לבד בכל מקום בו תבחרו. אחת האפשרויות היא לעשות טיול משפחתי ולהתמקם בשטח, להפעיל את המתנפח ולצלות את הבשרים. המתנפח מתקפל בתוך תיק ולכן אינו תופס הרבה מקום וניתן לנייד אותו ביחד עם גנרטור ומפוח. בשטחים רבים ממוקמים גם מנגלים שניתן לנקות ולצלות את הבשר או לנייד מנגל מהבית כמו שרגילים. יום הולדת בטבע, בים, במדבר, ביער ואפילו בפארק השכונתי יהיה חוויתי גם לילדים וגם למבוגרים עם הציוד המתאים.

 

מה עושים כשלא רוצים לעבוד קשה?

אם אתם מתכננים יום הולדת לילדים ורוצים לנפוש מבלי להתאמץ ממש כמו האורחים, תוכלו לפנות לחברת הפקות שתפיק לכם את האירוע. חברת ההפקות תתאים את התכנים המתאימים לגיל הילדים ותיתן מענה לצרכים שלכם על פי הקונספט של יום ההולדת בכל מקום בו תבחרו. כך לא תצטרכו לעשות על האש או להביא את הציוד. חברת ההפקות תביא אליכם את המתנפחים ואת כל הציוד הדרוש לעל האש, שולחנות, כיסאות, מערכת הגברה, תאורה וכל שיידרש.

 

יום הולדת מצומצם בימי קורונה

מאחר ובתקופת הקורונה ישנן מגבלות התקהלות והילדים עדיין אינם מחוסנים הדרך הטובה ביותר היא לחגוג יום הולדת מצומצם עם המשפחה הקרובה או החברים מהכיתה. בעוד שבסגר אלפי ילדים חגגו יום הולדת בזום מרחוק, היום אפשר להיפגש אומנם במתכונת מצומצמת, להשכיר לילדים מתנפחים ולעשות על האש. ניתן לשלב משחקים חברתיים ולהפיק באמצעות ציוד מתאים חוויה שלא תישכח גם בתקופה זו. לסיכום, יום הולדת מוצלח הוא יום הולדת מתוכנן הן מבחינת הציוד והן מבחינת התפריט. כשבוחרים בעל האש תהיה אפשרות לילדים ליהנות מנקניקיות, המבורגרים ושיפודים על האש ולהוציא מרץ במתנפחים.

 

מתקנים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו