הצעת נישואין בחו"ל נגד הצעת נישואין בארץ – יצאנו לבדוק

תוכן עניינים

בעשור האחרון הצעות נישואין הפכו ליותר ויותר מקוריות ומאתגרות בין אם מציעים נישואין בחו"ל או בין אם בארץ.

אלו רעיונות יש להצעות נישואין בארץ או בחו"ל ואיפה כדאי יותר להציע – על כך במאמר הבא.

 

הצעות נישואין בחו"ל

הצעת נישואין רומנטית בחו"ל הפכה לטרנד אצל גברים רבים המחפשים דרכים מקוריות ומגוונות להצעות נישואין. ישנם גברים שנעזרים בחברות הפקה לשם כך וכאלו הפועלים להפתיע את בנות זוגן באופן עצמאי. מדובר על הפקה באחת מהערים הרומנטיות בעולם כמו פריז, ונציה, לונדון או כל יעד אחר. בהתאם לאווירה ניתן להכין שלט מפרחים, להציע בערב רומנטי במסעדה יוקרתית, על גונדולה רומנטית, על מגדל אייפל, על שטיח אדום בכניסה למחזמר בלונדון או כל אתר אהוב אחר. אפשר להיעזר באנשי השירות במלון, במלצרים של מסעדת גורמה מפורסמת או אנשי שירות באתרים ספציפיים. למי שלא יכול לחכות ההצעה יכולה באמת להפתיע אם תגיע כבר בדיוטי פרי או אפילו בטיסה. ניתן לבקש את עזרת הדיילת ולהכניס טבעת יהלום לכוס השמפניה במהלך הטיסה, רק לשמור שבת הזוג לא תבלע אותה בטעות…

 

הצעות נישואין בארץ

להציע נישואין בארץ לא פחות מרשים, מרגש ומקורי מהצעת נישואין בחו"ל. בשנים האחרונות הצעות הנישואין הפכו להפקה הכוללת את כל המשפחה הקרובה של שני הצדדים ברמה של השכרת ציוד הגברה ומציאת מקום אקסקלוסיבי או מקום בטבע. ישנם כאלו שמציעים במקום בו הכירו בצורות שונות ומגוונות. ההצעה יכולה להגיע בכריעת ברך וטבעת כפי שמקובל או להיות מלווה בפרומו לפני קריעת הברך. למשל, שיר רומנטי אותו משמיעים במערכת ההגברה בליווי שלט ענק מקושט בבלונים עם כיתוב "התנשאי לי". אם ההצעה היא על חוף הים אפשר לכתוב על החול את המשפט הגורלי ולהציע בזמן השקיעה. רעיון נוסף הוא להשכיר מטוס סילון שיעשה את הכיתוב בשמיים או לפרסם על שלט חוצות ענק.

 

אז מה כדאי יותר – להציע בארץ או בחו"ל?

ההחלטה אם להציע נישואין בארץ או בחו"ל היא תלוית תקציב בעיקר. בחו"ל מעבר לגימיק אותו עושים יש את ההוצאות של הטיסה ובתי המלון וביחד עם זאת מתפנקים באווירה אחרת. בארץ מספיק לארגן ערב מרגש אחד ולהשקיע יותר בגימיק מבחינה כלכלית. כל אחד על פי ההיכרות עם בת זוגו צריך להחליט מה הכי יעשה לה את זה וגם להיות בטוח שהיא תגיד "כן" כדי שההשקעה תהיה בטוחה… אבל באמת שלא חסר לנו כלום בארץ וגם לא צריך לפשוט את הרגל כדי להציע נישואין. אפשר לעשות זאת בכל מקום ובכל צורה. בין אם בוחרים באווירה מדברית, בים, ביער, במסעדה, בלונה פארק, בטיילת בתל אביב או באזור הכותל המערבי, ההצעה תהיה מרגשת כשהכי פחות מצפים לה.

 

גבר מציעה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו