מסיבת בריכה בתל אביב: 3 מקומות מומלצים

תוכן עניינים

תל אביב היא עיר המסיבות הבלתי מעורערת של ישראל. החיסרון היחיד שלה, הוא שבקיץ הלחות האדירה הופכת את החגיגות בחוץ בשעות היום לכמעט בלתי אפשריות. הפתרון לכך הוא פשוט לעשות את המסיבה בתוך מים, מסיבת בריכה. מסיבות בריכה בתל אביב מאפשרות לקחת את כל הטוב של העיר, ולהימנע מהחיסרון. יש מספר מקומות מומלצים לכך, במאמר זה נפרט על שלושה.

 

מסיבות בריכה בלופטים

הלופטים הם למעשה דירות מעוצבות המתוכננות לאירוח מסיבות בקנה מידה צנוע יחסית. הלופטים משמשים פעמים רבות למסיבת רווקות, והם מכילים פינות ישיבה מפנקות, משחקים, באר מעוצב, מטבח מפנק, ולעיתים קרובות גם בריכה. היתרון של עריכת מסיבת בריכה בלופטים בתל אביב, נובע מכך שלצד הבריכה תוכלו ליהנות מכל הטוב שיש ללופט להציע, ומאחר שמדובר במיקום סגור תובטח למסיבה שלכם מלוא הפרטיות הדרושה.

 

מסיבות בריכה במלונות

חלק מהמלונות בעיר העברית הראשונה מנסים להרוויח מהטרנד של המסיבות בריכה. מלונות כמו indigo hotel מכילים בריכה עם נוף משגע אל הים או אל העיר, ופותחים את הבריכות שלהם למסיבות עם אורחי המלון. מסיבות בריכה במלונות הן מפנקות במיוחד, בעיקר בגלל הנוף הבלתי נשכח, והכמות הגדולה של האנשים המגיעים. החיסרון של מסיבות בריכה במלונות נובע מכך שהן לא מסיבות פרטיות בשום אופן, ולכן אין לכם יכולת לעשות בהם שימוש למסיבות מצומצמות עם חברים, אלא אם תוכלו להשקיע סכומי כסף אדירים.

 

השכרת וילה

לצד המלונות ודירות הלופט, קיימות באזור תל אביב וילות הניתנות להשכרה לערב אחד בלתי נשכח. השכרה של וילה היא יקרה, אבל היא מאפשרת לעשות מסיבה בלתי נשכחת. חשוב מאוד לבדוק קודם כל עם בעלי הווילה האם הוא מאשר את אופן השימוש בבריכה ובנכס שלו, כדי שלא תאלצו להתמודד עם בעיות בהמשך הערב כאשר אתם באמצע החגיגות. השכרת וילה עבור מסיבת בריכה תהיה אמנם יקרה, אך היא תאפשר לכלל המוזמנים מקום לנוח בסוף הערב, ותמנע את הצורך להימנע משתיה לקראת הנסיעה הביתה. כאשר משכירים וילה, חשוב מאוד לוודא שיש לכם טלפונים של בעלי מקצוע למקרה שתתרחש תקלה באמצע הלילה שתפגע במסיבה. חשוב בעיקר שתשמרו מספר של אינסטלטור בתל אביב, שיוכל להגיע בהתרעה קצרה ולתקן עבורכם כל תקלה.

 

ניתן למצוא את כל בעלי המקצוע באתר שיפוצים פלוס         

אם הכנתם מסיבה מושקעת ולפתע פתאום הגרוע מכל קרה, ותקלתם בתקלת תשתית המחייבת פתרון מידי עבור הצלת המסיבה, כדאי מאוד שתכירו את אתר שיפוצים פלוס. האתר מכיל פרטים של כמות אדירה של בעלי מקצוע מכל רחבי הארץ, כך שתוכלו בקלות לאתר מישהו שיוכל להגיע בהתרעה קצרה. האתר מכיל מדרג אמין של כל בעל מקצוע המציע את שירותיו, כך שתוכלו לבחור את האדם הטוב ביותר למשימה.

לופט מעוצב

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו