נדל"ן בארה"ב – כל מה שחשוב לדעת

תוכן עניינים

ארה"ב הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים המבוקשים ביותר בתחום ההשקעות בכלל והשקעות הנדל"ן בפרט, הן בגלל משבר הסאב-פריים שגרם לצניחת מחירי הנדל"ן בארה"ב, והן בגלל מחירי הנדל"ן הגבוהים בישראל. ובכדי להפוך את ההשקעה בנדל"ן למשתלמת ורווחית, ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת בנושא

 

תכנון נכון – הצעד הראשון בדרך להשקעה נבונה

כמשקיעים, כולנו מחפשים אחר ההשקעה המשתלמת ביותר, כזאת שתניב לנו את התשואות הגבוהות ביותר מבלי להיכנס לסיכונים מיותרים, כאשר תחום הנדל"ן היה מאז ומעולם אפיק ההשקעה המועדף על ישראלים רבים, כאשר בעקבות מחירי הנדל"ן מרקיעי השחקים בארץ, משקיעים רבים החלו לחפש את השקעות הנדל"ן המשתלמות ביותר גם מעבר לים.

בעקבות משבר הסאב-פריים, שוק הנדל"ן בארה"ב זימן למשקיעי הנדל"ן לא מעט הזדמנויות, אך לצד פוטנציאל הרווח, קיים גם פוטנציאל הפסד לא קטן, אותו ניתן לצמצם בצורה משמעותית, לאחר תכנון נכון, הכולל בעיקר: הגדרת מטרות וסכומי השקעה ובחירת אפיק השקעה (רכישת בית פרטי / דירה בבניין / השקעה קבוצתית).

 

סוגיית מיסוי השקעות נדל"ן בארה"ב

סוגיית מיסוי הנדל"ן בארה"ב, עליה תוכלו לקרוא בהרחבה באתר מס אמריקה – לחצו כאן כדי להיכנס לאתר – מהווה פעמים רבות את נקודת ההבדל בין השקעה מוצלחת ורווחית לבין כישלון כלכלי. מלבד המס הפדראלי המוטל על משקיעי הנדל"ן, ישנם גם היבטי מיסוי שונים לכל מדינה ולכל עיר בארה"ב, כאשר ההבדלים ביניהם יכולים להיות משמעותיים ביותר.

מלבד היבטי המיסוי הנוגעים לתהליך הרכישה, ישנם גם היבטי מיסוי הנוגעים לחובת הדיווח על הכנסות ונכסים בארה"ב וכן סוגיות נוספות, כמו מס עיזבון ומס ירושה. תכנון מס נכון עם חברה מקצועית ומנוסה בתחום, תוכל לחסוך לכם כסף רב ולוודא בביטחון כי אכן מדובר בהשקעת נדל"ן רווחית ומשתלמת.

 

כיצד מבצעים את עסקת הנדל"ן בארה"ב?

ביצוע עסקת נדל"ן בארה"ב כרוכה במספר שלבים עיקריים:

פתיחת חשבון בנק

פתיחת חשבון בנק בארה"ב הוא השלב הראשון בביצוע העסקה, כאשר החשבון ישמש להקמת המבנה המשפטי הרלוונטי להשקעה ואליו יועברו ההכנסות השוטפות.

הגשת מסמכים

השקעת נדל"ן בארה"ב כוללת גם בירוקרטיה מסוימת ומילוי טפסים כמו: טופס POF (טופס הוכחת יכולת רכישה) ו – דו"ח POS (אישור נכס למגורים מטעם העירייה).

חתימת חוזה

בשלב האחרון הצדדים חותמים על חוזה, המועבר לחברת טייטל – גופים משפטיים בלתי תלויים שתפקידם לבדוק את מצבו המשפטי של הנכס ורישום הנכס על שם הבעלים החדש.

 

לסיכום

להשקעות נדל"ן בארה"ב יש פוטנציאל רווחיות רב, אותו ניתן למצות בעזרת תכנון נכון ואיכותי, המתחיל בהגדרת מטרות וסכומי השקעה ובחירת אפיק השקעה וכולל התייחסות מפורטת לסוגיית המיסוי, הבאה לידי ביטוי הן במעמד הרכישה והן לאחר מכן (דיווח על נכסים והכנסות, ירושה ועוד). בכדי להבטיח שאכן מדובר בהשקעה רווחית, חשוב ומומלץ להיעזר בחברה מקצועית ומנוסה, שתייעץ ותלווה אתכם לאורך כל התהליך.

נדלן בארהב

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו