פרנו – המותג שקבע את הסטנדרט של משקאות האניס

תוכן עניינים

משקאות המבוססים על צמח האניס ועל צמחים שדומים לו הם כבר מזמן חלק בלתי נפרד מהתפריט הישראלי. עם זאת, יש רק מותג אחד שקבע את הסטנדרט של כל היתר והגיע הזמן להכיר אותו לעומק. בחירה נכונה של משקאות חריפים צריכה להיות מבוססת על שיקולים אישיים שונים.

קודם כל, על טעם וריח קשה להתווכח ולכן העדפה ספציפית שלנו לא בהכרח תהיה דומה להעדפה של חברים ובני משפחה. בנוסף, מומלץ להביא בחשבון את עונות השנה ולהתאים את המשקה למזג האוויר. עם זאת, יש משקאות שעוזרים לנו ללכת על בטוח – כי הם קובעים את הסטנדרט של כל שאר המותגים בקטגוריה.

 

כל מה שצריך לדעת על אניס

המותג פרנו הוא הדוגמא הכי טובה לאופן שבו חברה אחת יכולה לקבוע סטנדרט לתחום שלם של משקאות. אין מי שלא מכיר את המותג הזה והוא כיום נמצא במרכז הבמה גם עבור כאלה שלא מחשיבים את עצמם חובבי אניס מושבעים. בין היתר, המותג הצליח להיות כל כך מזוהה עם אניס לא רק בגלל שהוא איכותי ומשובח – אלא בזכות מחירים משתלמים שנגישים לכל כיס.

 

למה לשתות משקאות אניס?

אי אפשר לדבר על ההצלחה של המותג בלי להזכיר את האופן שבו משקאות האניס השתלבו באופן כללי בתרבות הישראלית. כמו הרבה משקאות אחרים שמזוהים עם ישראל, גם לאניס יש ערך מוסף: הוא מתאים לשתייה בארץ לכל אורך השנה, ניתן לשלב אותו עם קוקטיילים ומנות אוכל והטעם שלו מאוד ידידותי לחך של אנשים מהמזרח התיכון.

 

על מה מבוססים משקאות אניס?

ניתן גם להיכנס אל עובי הקורה ולהסתכל על המפרט המלא של המותג כדי להבין מה הפך אותו לסטנדרט של משקאות האניס. בשביל לעשות את זה, צריך לחזור צעד אחורה ולבדוק על מה בכלל מבוססים משקאות כאלה: כמו למשל מבחינת צמח שומר, גרגירי אניס, שיח הליקריץ וכוכב האניס שאותו מזהים בזכות שמונה זרועות התרמיל. מעבר לכך, האניס מלכתחילה נולד באגן הים התיכון אז אין פלא שאנחנו מאוד מחוברים אליו.

 

איך שותים משקאות אניס?

היתרון של המותג המוביל שגם קבע את הסטנדרט של משקאות האניס בא לידי ביטוי בכך שניתן לצרוך אותו בצורות שונות. אפשרות אחרת היא לשתות את המשקה בכוס גבוהה עם המון קוביות קרח, כדי להתרענן ולהרגיש את השילוב האקזוטי בין הטעמים של אגן הים התיכון. לעומת זאת, אפשרות אחרת היא להכניס אותו לבלנדר ולהכין קוקטייל עם פירות או משקאות חריפים אחרים.

 

כמה עולה המותג המוביל?

את המותג המוביל שקבע סטנדרט חדש למשקאות אניס כדאי לשלב בכל ארון ומטבח. אם מוסיפים למשוואה את המחיר המשתלם, מבינים שזו בהחלט דרך טובה לגוון את התפריט.

בירה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו