איך בוחרים אמן חושים מומלץ?

תוכן עניינים

הופעות של אומני חושים הם בגדר עניין שבשגרה בשנים האחרונות. הופעות מתחום המנטליזם הפכו לז'אנר של ממש בעולם הבידור, והמצליחים שבתחום כמו אורי גלר או ליאור סושרד, עשו לעצמם שם עולמי עם קהל מעריצים של מיליונים. אמן חושים טוב יכול להפיל את לסתות המשתתפים שלו. אבל איך נבחר את האמן הנכון לאירוע שלנו?

 

היכרות עם אמן חושים

ניתן לשייך את אמן החושים לעולם הקוסמות, אך הוא ממש לא קוסם. בעוד קוסם זקוק לציוד ומשתמש באחיזות עיניים כאלו ואחרות, הרי שאמן החושים מסתמך על מוחו ויכולותיו ועל הקהל שלו, ועל הקשר בין השניים נשען בעצם כל המופע עצמו. אמן החושים ישתמש בטכניקות כמו טלפתיה, קריאת הבעות פנים ושפת גוף ועד למניפולציה מחשבתית וחיזוי העתיד. דוגמה לאמן חושים כזה הוא אמן חושים רון גליקסמן.

 

התאמה לסוג האירוע

ראשית, יש להבין אל מול אמן החושים באיזה אירוע מדובר. האמן עושה את ההתאמות הדרושות ובאמתחתו תכנים שונים המתאימים לאירועים שונים, בין אם מדובר בארוחת חג, יום הולדת, בר או בת מצווה או מסיבת רווקות. אופי האירוע יקבע את הפורמט בו יבחר האמן, שכן יש לבצע התאמות לפי כמות האורחים, גילם והאווירה הכללית.

 

מסיבת רווקות- מופע בועט וחד פעמי

מסיבת רווקות היא בדרך כלל אירוע משמח מלא בהתרגשות לקראת האירוע המשמח בחיי כלת השמחה- החתונה. תוכנית אומנותית יצירתית ולא שגרתית כמו אמן חושים עשויה להיות בחירה מצוינת וייחודית. האמן יתכנן מופע בעל תוכן מותאם לאירוע, ומתוך כך לא כזה שמיועד לכל המשפחה ויתאים להלך הרוח של מסיבת רווקות על מנת להעניק את החוויה המרשימה והמהנה ביותר.

 

מופע למגזר החרדי

בצד השני של הסקאלה, ניתן למצוא גם מופעים על חושיים למגזר הדתי והחרדי. במחשבה ראשונה נדמה שהשילוב בין השניים עשוי להיות בעייתי, בעקבות איסורים מסוימים על קסמים המופיעים בתורה. פוסקים רבים פסקו כי כל עוד הובהר מבעוד מועד לקהל כי אמן החושים אינו בעל כוחות על, ניתן להנות ממופע בידור לצורך שעשוע בלבד. מומלץ לחפש אמן בעל מופע מתאים הכולל שפה נקייה, תכנים ראויים וערכיים וצניעות.

 

אמן חושים בבת מצווה? רעיון נהדר

באירוע כה מרגש וחשוב בחייה של נערת בת המצווה, חשוב שהמופע יהיה מרגש ומהנה באותה המידה. אומני חושים רבים מופיעים בפני בני נוער במופע בעל תכנים מתאימים באווירה קלילה, מצחיקה ומהנה. רוב אומני החושים המופיעים באירוע כזה הופכים את כלת השמחה למרכז המופע מה שמחזק את הביטחון ומשמח את נערת בת המצווה ואת משפחתה ומעניק להם חוויה בלתי נשכחת.

 

בחירה באמן חושים לאירוע

הבחירה עצמה צריכה להיעשות מהשיקולים הנכונים. מומלץ למצוא אמן חושים מנוסה עבור האירוע שלכם, לוודא מולו שניתן לבצע התאמות שונות לאירוע המבוקש. יש לחפש אמן חושים בין היתר גם על פי המלצות ממכרים או ברשתות, כדי להבטיח שהחוויה הנכונה עבורכם תסופק במלואה. כך או כך – מופע של אמן חושים עשויה להתאים לכל אירוע ותוודא שכולם ייצאו מרוצים.

אמן חושים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו