איך לבחור צלם וידאו מקצועי לאירוע שלכם

תוכן עניינים

מתכננים אירוע בקרוב? הכל כבר מוכן? עכשיו רק נותר לכם לבחור צלם וידאו שיתעד את האירוע הבלתי נשכח.

איך תדעו שאתם עושים את הבחירה הנכונה? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

לא מספיק אלבום?

לעיתים ישנה התלבטות האם לא מספיק צלם סטילס לאירוע, היא מובנת כי מרגיש שאולי זה טו מאצ'. אך יש הבדל גדול בין צלם וידאו לאירוע לבין צלם של תמונות. בסופו של דבר מה שיכול לתעד כל רגע, משיחה, תנועה ועד לכך שלא יתפספס שום דבר מרגש מהאירוע, אלו צילומי הוידאו. לאחר שנים, אם תרצו "לחוות" שוב את האירוע, צילומי הוידאו יעזרו לכם בכך ויתנו את התחושה שהכי מתקרבת לאירוע.

 

תפקידו של צלם הוידאו

צלם וידאו לכל אירוע קטן או גדול נמצא איתכם עוד לפני שהאורחים מגיעים, הוא מלווה אתכם עד סוף האירוע בצורה צמודה. לאחר האירוע תפקידו לערוך את התצלומים ולהכין לכם סרט מתמצת של כל האירוע, שאורכו בערך שעה. כמובן, שתוכלו לקבל גם את הגרסה הארוכה של הסרט, אך זו הגרסה שתוכלו לראות בכל פעם שקצת תתגעגעו, או להראות לחברים ומשפחה בהמשך.

 

איך לבחור צלם?

כפי שציינו יש חשיבות לוידאו מהאירוע, לכן חשוב לבחור צלם וידאו מקצועי וטוב. אחד הדברים שיעזרו לכם לבחור צלם הוא המלצות וביקורות שתוכלו לקרוא עליו. דרך אתרים או מכרים תוכלו לעשות סינון ראשוני של כמות הצלמים הרבה.

בשלב הבא, כדי לבדוק מה הצלם מציע, אילו אביזרי צילום יש לו, לראות תיק עבודות שלו ולהתרשם מהרמה המקצועית שלו. בנוסף, חשוב לעשות שיחת תיאום ציפיות להבין האם הוא יכול לענות על הדרישות שלכם, הן לגבי קונספט הצילום, הזמנים, הסגנון, האם תוכלו לבחור את השירים לרקע וכן, לקבל את הגרסה הראשונית ולבקש תיקונים ועריכות נוספות.

במידה ולאחר כל אלה תרגישו שיש התאמה, נשאר דבר אחרון לוודא. צלם מקצועי יכול להיות גם זול וחשוב לעמוד על כך. אירוע בפני עצמו הוא עסק יקר ולכן נסו לחסוך איפה שרק ניתן. תעשו השוואת מחירים, השוק הוא כל כך גדול, שתוכלו גם להתמקח עם הצלם וידאו שתמצאו ובמידה והדברים לא מסתדרים, תוכלו מיד למצוא אחד אחר.

 

בזמן החתונה

דגש נוסף וחשוב הוא לתת לצלם דגשים חשובים לפני ובזמן החתונה. נאמר תרצו שיצלם את המשפחה שלכם בעיקר, תצטרכו לעשות בין בני המשפחה לצלם היכרות מקדימה. אם חשוב לכם שיצלם רגע מיוחד מקרוב, שידגיש צד שלכם בצילום, שיצלם את הבופה ועוד, אלו דברים שיש לתאם מראש ותוך כדי תנועה.

 

בסיכומו של דבר

צלם וידאו באירוע שלכם הוא דבר משמעותי ולכן חשוב לבחור כזה מקצועי בקפידה. בדקו המלצות, ביקורת, תיק עבודות. בצעו תיאום מראש עם הצלם ובדקו שהוא עונה על הציפיות שלכם. מזל טוב לכם!

מכשיר צילום

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו