שירות און ליין להזמנת מתנות בעיצוב אישי ובסיטונאות לאירוע שלך

תוכן עניינים

אם גם לכם נמאס מאותו סטנד מגנטים שחוזר על עצמו בכל אירוע ואתם רוצים להפתיע ולרגש את האנשים היקרים שבאו לחגוג איתכם את היום המיוחד, אספנו עבורכם מספר רעיונות מקוריים, מהנים ושימושיים שיהפכו את האירוע הבא שלכם לאחד כזה שלא ישכח במהרה.

 

תנו למוזיקה להמשיך להתנגן

אחרי שהרקדתם את האורחים שלכם כל הלילה, ושלחתם אותם הביתה עם שיר בלב, מדוע לא לשלוח אותם עם מתנה מוזיקלית שתשתמש כמזכרת שימושית למדי? כך למשל העניקו לאורחים שלכם:

אוזניות עם כבל יו יו נשלף

  • אוזניות אשר יתחברו עם כבל לכל טלפון ולא יהפכו לקשר גדול וסבוך כאשר זורקים אותם לתיק או לכיס. מגיעות בצבע לבן או שחור עם מקום להדפס או כיתוב אישי שיזכיר לכולם את האירוע המיוחד שבו חולקו.

 

אוזניות בלוטוס איכותיות

עם כבלים זה לא בשבילכם ואתם מעוניינים באוזניות אלחוטיות, העניקו לאורחים אוזניות אלחוטיות באיכות מעולה עם מקום להדפס בעיצוב אישי שלכם.

 

רמקולים חסינים למים

אם האורחים שלכם אוהבים לעשות הרבה רעש ולשיר במקלחת, העניקו להם רמקול אלחוטי חסין למים, שישמש אותם בכל מקלחת או בכל פיקניק על שפת הים או שפת הכנרת.

 

שלל אביזרים מגניבים ומהנים

רעיון מוצלח במיוחד לאירוע בו יש נוכחות מרשימה של ילדים, הוא לחלק לכולם מגוון של צעצועים משעשעים. קוביות פידג'ט וספינרים במגוון עיצובים ובהדפסים אישיים הם דוגמאות למתנות שישמחו את כל הילדים שבאו לחגוג ולהנות באירוע שלכם.

 

אל תשאירו את הצילום לצלם האירוע בלבד

לפעמים צילום מקצועי לא יכול לתפוס את הרגע כפי שהאורחים עצמם יכולים, ועל כן, כדי לעודד את האורחים שלכם להוציא את הטלפון החכם ולצלם, חלקו באירוע שלכם:

שלט לצילום מרחוק

  • שלט לצילום מרחוק יעזור לאורחים שלכם לצלם את האירוע משלל זוויות ולצלם מגוון רחב של צילומי סלפי. השלט מגיע במבחר צבעים ומתאים למערכות הפעלה סלולריות מכל הסוגים, בין אם יש לאורחים שלכם מכשיר של אפל או שיומי.

 

מוט לצילום סלפי

  • לאורחים שלא רוצים להסתבך עם תפעול של שלטים, מוטות לצילום סלפי הן הדרך הקל ה והאינטואיטיבית אשר באמצעותה כל אורח, טכנולוג וטכנופוב כאחד, יוכלו לצלם צילומי סלפי.

 

עדשות אוניברסליות לטלפון החכם

עתה שהצילום נעשה קל מתמיד באמצעות מוטות סלפי ושלטים חכמים, העלו את איכות הצילום בעזרת ערכות עדשות שמתחברות למגוון מכשירים סלולרים.

 

דיסק און קיי בשלל צורות ועיצובים מגניבים

רעיון נוסף שישמח את כלל האורחים שלכם ויהפוך את האירוע שלכם לזכיר במיוחד, הוא חלוקת התקני דיסק און קיי בעיצוב מיוחד ומקורי שמאפיין אותכם, כמפיקי האירוע. למשל דיסק און קיי בצורת חד קרן לחובבת סוסים שחוגגת מצוות או דיסק און קיי בצורת לבבות לזוג צעיר שחוגג חתונה.

אם כן, כפי שראיתם יש מבחר עצום של מתנות בעיצוב אישי אשר יהפכו את האירוע הקרוב שלכם לכזה שלא ניתן יהיה לשכוח במהרה, עם מעט דמיון ותושייה תוכלו להפוך כל אירוע לחגיגה של ממש.

 

מחשב, אוזניות ולוח

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו