איך תבחרו אומן חושים לאירוע שלכם

תוכן עניינים

כולנו מציינים אירועים רבים ומגוונים בחיינו, ובאופן תדיר למדי. בכל חודש אנו מציינים איזשהו אירוע – בין אם זו מסיבת יום הולדת לאדם קרוב, מסיבת גיוס, חתונה, בר מצווה, או כל אירוע אחר, ולעיתים אנו מחפשים שינוי וריענון – משהו חדש, מלהיב ומרגש. בדיוק מהסיבה הזו אנשים רבים מזמינים מופע של אומן חושים לאירוע אותו הם חוגגים. הופעה של אומן חושים מבטיחה כי האירוע יהפוך לחוויה מהנה, מרגשת ובלתי נשכחת.

 

אומן חושים קווים לדמותו

אומן חושים הינו אדם אשר מציג יכולת מנטלית על טבעית. הוא מבצע תרגילים של קריאת מחשבות, תקשורת באמצעות טלפתיה, ערפול זיכרונות של משתתפים מהקהל, הזזת חפצים באמצעות המחשבה וכדו'.
כמובן שאומן החושים משלב הומור ובדיחות במהלך הופעתו, אשר הופכים את ההופעה לאירוע קליל, סוחף ומהנה לכל הגילאים.

 

רגע, אומן חושים וקוסם זה לא אותו דבר?

מהאמור לעיל עולה השאלה: מה ההבדל בין אומן חושים לקוסם? ובכן, מקובל לחלק בין שניהם ולומר כי קוסם מבצע את קסמיו על חפצים פיזיים כמו קלפים, מטבעות, בלונים ומטפחות, ואילו אומן חושים מבצע את תרגיליו בתחום המנטלי הכרתי כמו זיכרונות, מחשבות, וכדו'.

כמובן שהתחומים הללו נושקים זה לזה באופן רחב, ובמקרים רבים אומן החושים הוא גם קוסם, או שהקוסם הינו גם אומן חושים, אם כי הדבר אינו מוכרח.

 

לאילו אירועים מתאים להזמין אומן חושים?

אומן חושים טוב מסוגל להתאים את עצמו למגוון רחב מאד של אירועים וחגיגות – החל מימי הולדת לילדים ונוער, דרך אירועי גיבוש לוועדי עובדים ועד מסיבת רווקות. מכיוון שאומן החושים אינו ויזואלי כמו קוסם או הפעלות דומות, לא כל כך מומלץ להזמין הופעה שלו למסיבות של ילדים קטנים מאד (פחות מגיל של 8-9 שנים).

 

מהן התכונות הנדרשות לאומן חושים טוב?

אומן חושים נדרש ליכולת תשומת לב לפרטים קטנים ורמזים עדינים במהירות ובדייקנות. בנוסף, אומן החושים מקיים אינטראקציה רבה עם הקהל (בניגוד לזמר למשל), ועל כן חשוב מאד שלאומן החושים תהיה יכולת תקשורת טובה מאד, ויכולת עמידה מול קהל ברמה גבוהה. מלבד זאת, אומן החושים נדרש ליכולות אילתור, זריזות ידיים, הומור, חשיבה מהירה, ועוד תכונות רבות.

 

איך נדע לבחור אומן חושים לאירוע שלנו?

בבואנו לבחור אומן חושים עלינו לבדוק שני דברים מרכזיים: רמת האומן ומחירו.

 

רמת האומן

את רמתו של אומן החושים ניתן למדוד לפי פרמטרים רבים כגון שנות ניסיונו, איכות הופעתו, יכולתו להתחבר אל הקהל, וכדו'. ניתן להשיג מידע על כך באמצעות קריאת ביקורות והמלצות ממקור ראשון, התרשמות מאתר האינטרנט של אומן החושים, או צפייה בהופעות אחרות שלו (באינטרנט או בלייב).

 

מחיר ההופעה

מחיר ההופעה נקבע ממשתנים רבים, כגון אורך המופע, מיקום ההופעה, גודל הקהל וכדו'. כדאי לבקש מהאומן הצעת מחיר מדויקת הכוללת את כל ההוצאות כולל הוצאות נלוות. קראו עוד על איך תבחרו אמן חושים באתר מקור ראשון.

כובע שרביט וקלף

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו