אירוח מושלם: צ'ק ליסט למאכלים לאירוח אצלכם בבית!

תוכן עניינים

הזמנתם אורחים, ניקיתם את הבית, בחרתם בגדים יפים והכל מוכן לערב חגיגי ומהנה.

אבל אף אירוח לא יכול להיות שלם בלי משהו לנשנש.

אז בין אם הזמנתם חברים לאירוח קליל אחר הצהריים, או את המשפחה לארוחת ערב מושקעת – קבלו שישה רעיונות למאכלים לאירוח ביתי שיצילו אתכם בכל מצב.

 

אירוח קליל

  • פיצוחים ופירות יבשים

אמנם פיצוחים נשמעים כאפשרות המובנת מאליה, אך מגוון של פיצוחים בריאים לצד פירות יבשים מיוחדים יכולים להתאים נהדר לקפה של אחר הצהריים או לבירה של שעות הערב המוקדמות. מדובר בנשנוש קליל שאפשר לשמור בארון ולהוציא בזריזות כשמגיעים אורחים, וניתן לבחור בפיצוחים מתוקים או מלוחים, לבחירתכם.

 

  • גבינות

הזמנתם חברים לבראנץ'? או אולי לערב יין? פלטת גבינות עשירה בליווי לחם איכותי ופירות העונה תהיה קישוט יפיפה וטעים למרכז השולחן. ניתן לשלב גבינות קשות, בשלות וכחולות, ולבחור לחם וממרחים מיוחדים כתוספת – ותוכלו לקבל כמה נקודות בונוס בקרב האורחים שלכם.

 

  • ירקות

זהו אולי הנשנוש הקליל ביותר שאפשר להכין. פלטת ירקות עשירה וצבעונית, המורכבת ממגוון ירקות טריים, היא מאכל אירוח יפה, פשוט – וגם בריא. למשקיעים, כדאי לשלב סוג או שניים של זיתים, קוביות פטה ומטבל של חומוס או גבינה. ליד בירה או יין, במסגרת ארוחת ערב או כנשנוש מול הטלוויזיה – פלטת ירקות תעשה את העבודה.

 

ארוחה של ממש

  • פיצה

אין מאכל שיתופי יותר מפיצה. מגוון התוספות העשיר והחלוקה למשולשים, הופכים אותה למאכל אידאלי לאירוח. רוצים לעשות ערב פיצה עם החברים? כמובן שאפשר להזמין, אך אפשר גם להכין יחד עם האורחים ולהפוך את הערב לחוויית בישול משותפת. פזרו תוספות שונות על השולחן וכל אחד יוכל להרכיב עבורו את הפיצה האולטימטיבית!

 

  • סושי

עם אינספור מרכיבים, ציפויים וצורות הגשה – סושי הוא בין המאכלים הצבעוניים והמגוונים שאפשר להגיש כאשר אתם מארחים בבית. אפשר לבחור בהזמנת מגש חגיגי וצבעוני ולהגיש למרכז השולחן, או, למתקדמים – להכין בעצמכם ולהגיש ישירות לאורחים. אל תשכחו לתרגל שימוש במקלות אכילה!

 

  • בשרים

למי שמעוניין לארח ארוחת ערב על רמה, בשר כנראה יהיה האופציה הטובה ביותר. אפשר להפוך את הארוחה לחגיגית ע"י הגשת פלטת בשרים מיושנים למרכז השולחן בליווי בקבוק טוב של יין אדום, או להפוך אותה לאירוע חברתי קיצי ע"י מגוון בשרים צלויים במנגל הביתי וארגז של בירות קפואות.

 

לסיכום

אירוח ביתי לא יכול להיות מושלם ללא אוכל. בין אם מדובר באירוח קליל, בו תגישו פיצוחים או ירקות, ובין אם מדובר באירוע של ממש שיכלול הכנת סושי או "על האש" – העיקר שתעבירו אותו עם אנשים שאתם אוהבים. בתיאבון, ואל תשכחו ליהנות.

 

מאכל איטלקי

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו