3 דברים שחובה לעשות לפני הקמת במות לאירועים

תוכן עניינים

אחד הדברים המרכזיים ביותר שיש לבצע כאשר מתכננים אירוע הוא לשכור במות עבור האירוע.

במות מתאימות לסוגים רבים של אירועים ומשמשות כרחבות ריקודים, במות להרצאות, עמדות די ג'יי, במות חופה ועוד.

כאשר אתם מתכננים אירוע עסקי, פרטי, משפחתי או ציבורי עליכם לשכור במות לאירועים שישמשו אתכם עבור מטרות שונות במהלך האירוע.

הקמת במות לאירועים אינה עניין פשוט. קיימים דברים רבים שיש לדעת ולעשות טרם ההקמה על מנת לשמור על אירוע בטוח, מהנה ומרשים. אספנו עבורכם 3 נושאים מרכזיים שיש לשים לב אליהם טרם הקמת הבמות באירוע.

 

בחירת במות לאירועים

ישנה חשיבות רבה לבחירת הבמות לאירועים. כאשר אנו שוכרים במות לאירוע הדבר הראשון שעלינו לעשות הוא להבין את הצרכים והדרישות שלנו מהבמה. עליכם להכין רשימה שמפרטת את כל הדרישות שלכם לרבות: דרכי העלייה והירידה הרצויות, מערכות ההגברה שיוצבו על הבמה, אמצעי התאורה, אמצעי האבטחה, מטרת השימוש בבמה וכדומה.

לאחר מכן, תבחרו במה על פי הדרישות שכתבתם ברשימה. עליכם להחליט האם אתם מעוניינים למקם את הבמה במקום סגור או פתוח ולבחור את סוג הבמה המתאים. כיום קיימים סוגים רבים של במות לאירועים כגון: במות לאייר שנתמכות במוטות ברזל, במות פודיום קטנות וזולות, במות למופעים ועוד.

 

הקפדה על הפרטים

עליכם לבחור חברת השכרת ציוד לאירועים שמספקת לכם שירות מקצועי ואיכותי שמשלב יחס חם ללקוח. וודאו שחברת ההשכרה מקפידה על הפרטים החשובים הבאים:

  1. התאמה אישית לדרישות שלכם: וודאו שחברת ההשכרה מתאימה את הבמה במיוחד לדרישות ולצרכים שלכם. לדוגמא, אם אתם מעוניינים בבמה שמשמשת כרחבת ריקודים, על החברה לתכנן את הבמה בצורה שמאפשרת לאנשים רבים לעמוד עליה בלי לגרום לבעיות וסכנות בטיחותיות.
  2. מיקום הבמה: מומלץ למקם את הבמה במקום מרכזי וכך לדאוג שכל האנשים באירוע יראו אותה. בנוסף, יש לוודא שיש נתיבי עלייה וירידה לבמה ולאפשר לאנשים להגיע לבמה בנוחות ומהירות.
  3. מערכות נוספות: כאשר מתעורר צורך להתקין מערכות נוספות כגון מערכות הגברה ומערכות תאורה, יש להכין מקום לפריטי הציוד הללו ולוודא שהם ממוקמים בצורה שתבטיח שימוש רציף ובטיחות במהלך האירוע כולו.

 

נהלי בטיחות חשובים

כאשר מדובר בבמות לאירועים, קיימות סכנות ובעיות רבות שעלולות להתעורר במהלך האירוע. אם אתם מעוניינים לשמור על אירוע בטיחותי ולמנוע עוגמת נפש ונזקים מסוכנים, עליכם לוודא שהבמה עומדת בתקן הישראלי. בנוסף, עליכם להקפיד ולוודא שאין על הבמה עומס גדול שהיא לא תעמוד בו. כאשר מדובר בבמה שכוללת מדרגות ומעקות, יש להתייעץ עם מהנדס קונסטרוקציה שיאשר שהיא עומדת בכל כללי הבטיחות.

מעוניינים להשכיר במות לאירועים? זקוקים לרחבת ריקודים, במות אמן או עמדות תצוגה? אנו ממליצים לכם להיכנס ל- https://www.bamot4u.co.il ולהנות מהשירות האישי והמקצועי של מ. אירועים.

 

במה מעוצבת

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו