מה ההבדל בין קוסם לאמן חושים?

תוכן עניינים

בעוד שחלק מהקוסמים יהיו מושלמים עבור אירוע מהסרטים, הפקת אירועים אחרים תצריך דווקא אמני חושים. בכל מקרה שבו אתם מתלבטים בין השניים, ריכזנו עבורכם טיפים לבחירת אמן חושים וטיפים לבחירת קוסם. במה תבחרו?

מעוניינים להזמין אמן חושים מצליח לאירוע שלכם? אולי בכלל קוסם לאירועים? ולמה לא סטנדאפיסט קורע? אין ספק, יש לא מעט אטרקציות לאירועים מסוגים כאלו ואחרים. יחד עם כל האפשרויות, צריך לדעת שבוחרים באטרקציה הנכונה. אם אתם מעוניינים להזמין אליכם לאירוע אמן חושים היסטרי, אתם צריכים להכיר את ההבדל בינו לקוסם. אם כך, בואו נשווה ביניהם.

 

קוסמים, אמני חושים ומה שביניהם

מחפשים אמן חושים היסטרי, מסקרן ומשעשע גם יחד? אתם מחפשים למשל את עשהאל דרייר, שתוכלו למצוא בכתובת admagic.co.il . יחד עם עשהאל דרייר, ישנם גם קוסמים אשר אינם מוגדרים אמני חושים. מה ההבדל בין אמני חושים כמו עשהאל דרייר לקוסמים? ובכן, בואו נדבר למשל על הנושא של טלפתיה וקריאת שפת גוף, משהו שאמני חושים מצטיינים בו.

אין ספק, המפגש עם אמן חושים תמיד יהיה משעשע ומסקרן, מאתגר ואפילו מציק. מדוע מציק? כי לאנשים מאוד קשה לשאת את העובדה שקיימים דברים בעולם הזה שהם פשוט לא מבינים. אבל אל דאגה, לכל דבר יש תשובה. כן, גם לפעולות של אמני חושים וקוסמים. מה הפעולה המאפיינת אמני חושים ופחות מאפיינת קוסמים? טלפתיה.

 

טלפתיה היא המחוז של אמן החושים

טלפתיה היא המומחיות של אמן החושים, פחות של הקוסם. בעוד שהקוסם יצטיין במעשי קוסמות כמו גרימת ריחוף אצל בנאדם, אמן החושים יצטיין בקריאת שפת הגוף של הקהל. בזמן שאמן החושים קורא את שפת הגוף של מי שעומד מולו, הוא מסיק מסקנות ומצליח לקרוא את המחשבות של אותו אדם.

יחד עם הטלפתיה המסקרנת הזאת, יש גם את העניין של השפעה על תהליכים מחשבתיים, שזה עוד משהו שאמן החושים מצטיין בו והקוסם פחות. ניתן דוגמה ליכולותיו של אמן החושים? נניח שאמן החושים אומר לכם לעצום עיניים ולדמיין מקום מרגיע. אתם עושים זאת. במקביל, אמן החושים מציב מתחת לאף שלכם פרח עם ריח חזק. מה אתם תדמיינו? נכון, אתם תדמיינו שאתם בשדה פרחים.

 

מעוניינים להזמין אמן חושים לאירוע?

באופן הזה שתיארנו כאן למעלה, אמן החושים יכול להשפיע על תהליכים מחשבתיים של אנשים, שזה משהו שהקוסם בדרך כלל לא עושה. כמובן, זוהי רק דוגמה. ישנן שיטות רבות ושונות שמשמשות אמני חושים בכדי לקרוא מחשבות ולהשפיע על תהליכי מחשבה של אנשים.

אם אתם מעוניינים לחוות את זה בלייב, אנחנו ממליצים להזמין אליכם לאירוע אמן חושים. אם אין אירוע שמתקרב, אתם יכולים להזמין גם אמן חושים ב-ZOOM. אמן חושים בזום זו אחלה אופציה עבור זמן איכות לכל המשפחה, תהנו.

אמן חושים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו