עלייה לתורה בבית הכנסת – איך לעשות את זה נכון?

תוכן עניינים

התינוק שלכם גדל כל כך מהר.

נדמה שרק אתמול התחיל ללכת, והנה כבר הוא חוגג בר מצווה.

בר מצווה הוא אירוע מרגש מאד , שלמעשה מורכב מכמה אירועים; מסיבה לחברים ולחברות, אירוע משפחתי, וכמובן- עלייה לתורה

בבית הכנסת.

העלייה לתורה היא רגע מיוחד ומרגש בפני עצמו, שמאג סביבו את כל האוהבים של חתן האירוע.  

משתתפים בו ההורים, המשפחה המורחבת וכמובן החברים.

אירוע כזה מרגש וסמלי שמבטא את החיבור ליהדות ואת ההשתייכות לעם שלנו, ראוי לחגוג בצורה המכבדת ביותר, אחת הדרכים

הטובות ביותר לחגוג עלייה לתורה בבית הכנסת היא להגיע אל בית הכנסת ולדאוג לאירוע מכובד עם ערך מוסף.

 

איך מפיקים עלייה לתורה בבית הכנסת ?

כמו כל הפקה, גם הפקת עלייה לתורה בבית הכנסת מחייבת תשומת לב לפרטים הקטנים. בניגוד למסיבת בר המצווה עצמה, טווח האפשרויות יחסית מוגבל בגלל המיקום, בהשוואה לאולמות אירועים ולכן נדרשת כאן מחשבה יצירתית. שנית, יש לכבד את המעמד של בר מצווה בבית הכנסת ולשמור על צרכי המתפללים והמקום.

עד הפרט האחרון

אם חוגגים עלייה לתורה בבית הכנסת, הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא לפנות אל חברת הפקות מקצועית שתרים לכם אירוע קריאה בתורה קומפלט עד הפרט האחרון. חברה מקצועית תתאים את בית הכנסת ואת הרחבה המרכזית לצרכי האירוע, לאופי החוגגים ותביא בחשבון גם את כמות המתפללים והאורחים. בהמשך, נפעיל את הידע הרב שיש לנו בתהליך של קריאת התורה ושל הטקס שמסביב, כדי להחליט יחד איתך מתי לשלב שירים או אלמנטים נוספו שיהפכו את האירוע ייחודי לכם.

וכמובן לא נשכח את העיקר, שזו ההכנה של חתן הבר מצווה לקריאת הפרשה שלו בתורה, שדורשת אימון ותרגול של חודשים מראש! אנחנו כאן לכל הפרטים הקטנים- נוכל לעזור לכם לתאם שיעורים מול מלמד קריאה בתורה ולדאוג שהילד שלכם יגיע כשהוא מוכן וזוכר את הפרשה שלו ישר והפוך וכתוצאה מכך מלא בביטחון עצמי.
כל מה שישאר לכם לעשות זה לבחור בין "ישמח חתני", ניי ניי ניי קלאסי, או שאר שירי בר מצווה לפי המסורת שעוברת במשפחה שלכם – וכמובן לזרוק כמה שיותר סוכריות.

 

עלייה לתורה בבית הכנסת מתחילה כאן

בגלל הנסיון הרב שלנו בהפקת אירועים דומים, אנו מבינים את הרגישות המשפחתית סביב אירוע כה מרגש בדמות עלייה לתורה בבית כנסת – ומזמינים אותך להיעזר במיומנות ובנסיון שלנו. אצלנו מאמינים בשירות אדיב ואמינות והכי חשוב- במקצועיות בלתי מתפשרת.

נעמוד לשירותכם בתוך זמן קצר ונתאם ביחד עלייה לתורה בבית הכנסת בכל תאריך שתבחרו, בכל סגנון ועם איזה שילובי תוכן שיעלו על דעתכם. וכל זה ברמה הגבוהה ביותר האפשרית. למעשה, זה בכלל לא משנה מה ניסיון העבר האישי שלכם עם בית הכנסת או עם בר מצוות – כי אנחנו כאן,  מפיקים עבורכם את האירוע מא' ועד ת'.

 

במה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו