יום הולדת לילד? הכנו לכם את הרשימה המושלמת

תוכן עניינים

מתכננים יומולדת לילד? תכנון נכון הנעשה מראש, הופך כל יומולדת, לנעימה הרבה יותר עבור המתכננים וגם עבור האורחים.

אז נכון שאין, אין, אין חגיגה בלי עוגה, אבל לצד העוגה והחטיפים, חשוב גם להגיש כיבוד בריא ומזין, ולאזן בין השניים.

באופן זה, מרגילים את הילדים לתזונה בריאה יותר.

 

מיקום החגיגה

ראשית חשוב להחליט מתי והיכן נערכת החגיגה: באיזו עונה נערכת החגיגה, בשעות הבוקר, אחרי הצהרים, האם החגיגה נערכת בחוץ, בגינה או בפארק או בפנים, בתוך הבית – לכל מיקום יש השלכות שונות.

 

יומולדת עם נושא

ניתן להחליט עם ילד היומולדת על נושא מסוים, שסביבו מעוצבת כל היומולדת, למשל: כדורגל, חיות, תוכנית טלוויזיה אהובה, דמות נערצת ועוד. ניתן כמובן, גם לא להחליט על נושא ולהשאיר את זה חופשי, אולם בחירה של נושא מסוים, תעזור לנו אחר כך, בעיצוב כל שאר הדברים הנחוצים, כגון הקישוט, ההפעלה, הכיבוד וכו.

 

קישוט המקום

הקישוטים איתם תבחרו לקשט את החגיגה, יכולים להיבחר על ידי ילד יום ההולדת בעצמו. חשוב להתאים את הקישוטים לנושא שבחרתם, ולבחור קישוטים בעלי איכות גבוהה, כדי שיוכלו להחזיק מעמד לאורך זמן. ניתן כמובן גם להכין לבד את הקישוטים, מה שיגרום למעורבות גדולה יותר, מצד ילד יום ההולדת.

 

הפעלה

ניתן להזמין מפעיל חיצוני להפעלת יום ההולדת, או להשתמש בכוחות מקומיים – כלומר אתם. חשוב להתאים את הפעילות, לנושא שבחרתם לחגיגה, לגיל של הילדים, ולמקום החגיגה.

 

שולחן הכיבוד

שולחן הכיבוד צריך להיות בגובה מתאים, כדי שהילדים יוכלו להגיע אליו בנוחות, השולחן צריך להיות ממוקם בצד, כדי שלא יפריע לפעילות. כדאי שיהיו עליו כוסות וכלי אוכל, כדי שהילדים יוכלו לקחת לעצמם את הכיבוד, בנוחות. אפשר לבקש מאחד המבוגרים, להיות אחראי על הניקיון, ולדאוג להרבה שקיות אשפה.

 

כיבוד בריא

חלק גדול מהילדים, אינם מורגלים במזון בריא באופן שיגרתי, וניזונים ממזון מעובד, חטיפים, ובעיקר ממזון שיש בו תכולה גבוהה מאוד של סוכר, מלח או שמן. תזונה המבוססת על מזון מעובד, עלולה לגרום להשמנה ועודף משקל, המשפיעים על המצב הבריאותי והרגשי של הילדים בעתיד, וגורמים להם לקושי חברתי ולתחושת נחיתות. אז נכון שאנחנו, לא אחראים על כל מה שילדים אוכלים, אולם בתכנון של יומולדת אליה מוזמנים ילדים רבים, אנחנו יכולים לתרום את חלקינו, בכך שנגיש מזון בריא. מגשי פירות רחובות, הם פתרון מצוין לחטיף טעים, בריא, מזין ואף צבעוני ומגרה, שניתן להגיש בחגיגת יומולדת.

 

לסכום

תכנון של יומולדת לילד, דורש התארגנות מוקדמת וחשיבה על מספר נושאים: מתי ואיפה נערכת החגיגה, בחירת הנושא, באלו קישוטים מקשטים והאם מכינים אותם לבד, האם מזמינים מפעיל, והכי חשוב איזה כיבוד מגישים, שיהיה טרי, בריא, מזין ומעורר תאבון.

 

רחבת ריקודים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו