עיצוב אורבני לחתונה כבר ממש לא טרנד

תוכן עניינים

אם בעבר חתונות היו מזוהות עם יציאה מהעיר ונדידה לגני אירועים מרוחקים, הרי שהיום המצב שונה בתכלית.

חתונות אורבניות הפכו לנחלת הכלל, וזוגות רבים בוחרים לממש את נישואיהם בלב ליבה של העיר הגדולה.

בכתבה הבאה נעסוק בעיצוב אורבני לחתונה ונראה איך הטרנד היוקרתי הזה הוא כבר ממש לא טרנד.

 

עכבר העיר מול עכבר הכפר?

בעבר הלא מאוד רחוק, הייתה מוסכמה מקובלת שחתונות מתקיימות במרחב הכפרי. יש בכך היגיון מסוים, מכיוון שהאזור הכפרי מספק אווירה פסטורלית בצד שקט ושלווה שלא תמיד מתקיימים בעיר. אולם, כיום המצב הרבה יותר נזיל וניתן למצוא אולמות וגני אירועים אורבניים שמשלבים בתוכם את היתרון הכפרי. ממש בתוך הכרך העירוני ניתן למצוא אולמות מעוצבים שופעי פריחה וירוק שנותנים תחושה של כפר. כך למשל, אם תחפשו במנוע החיפוש אולמות אירועים בראשון לציון תיתקלו בתמונות מרהיבות שכאילו נלקחו מתוך ירחון תיירות כפרית. זאת כמובן מבלי לוותר על יתרונותיה של העיר.

 

מסביב לאולם

העיצוב האורבני לא מתבטא רק במיקום נחשק ונוחות הגעה לאורחים. למעשה מדובר בעיצוב כולל שעוסק בכלל מאפייני החתונה. כך למשל בהקשר הקולינרי עיצוב אורבני מתבטא בהקפדה על אוכל גורמה ברמה גבוהה ומודרנית. בהתאם לכך, לא מעט אולמות אירועים אורבניים מפעילות במתחמם מסעדות שף יוקרתיות שיגרמו לכל האורחים ללקק את האצבעות. מנות מהודרות שמתכתבות עם הנעשה בסצנה הקולינרית העדכנית הן חלק משם המשחק בכל הקשור לעיצוב אורבני.

גם שמלת הכלה היא פקטור בעיצוב זה. שמלת כלה אורבנית תשדר יוקרה ומודרניות ותתאים להווי העירוני התוסס. כיום ישנם לא מעט סלוני כלות שמתמחים בעיצוב שמלות לפי הקו האורבני השיקי. כמובן שקיימים עוד מאפיינים שנכללים בעיצוב האורבני כמו עיצוב שיער, גימיקים בחתונה ועוד.

 

שפת השיק

עיצוב אורבני יכול לבוא לידי ביטוי בשלל מחוות עיצוביות שונות אולם הכלל המרכזי (מלבד מיקום החתונה במרכז העיר) הוא הקפדה על קו עיצובי נקי יחסית עם השפעות של מינימליזם ומודרניות. עיצוב אורבני יכול לשאוב השראה ממבנים תעשייתיים ולקרוץ להם בשלל אופנים שונים (החל מהפיכת מבנה תעשייתי לאולם אירועים ועד שימוש בחומרים שמאפיינים מבנים אלו כמו בטון חשוף). בנוסף עיצוב אורבני יהיה מינימליסטי יחסית ולא מפותל בקישוטים סבוכים שמקשים על העין להתרכז.

בכל צעד ושעל, העיצוב האורבני ישדר יוקרתיות מודרנית. יחד עם זאת היוקרתיות לא תבוא לידי ביטוי באופן צעקני אלא דווקא בדרך יותר מרומזת. בנוסף יש כמובן דגש למתווה העירוני הסובב את אולם או גן האירועים. כך למשל, נוף עירוני קלאסי של גורדי שחקים או שימוש בrooftop לתצפית על העיר יכולים לשחק תפקיד מרכזי בהכנסה לאווירה. רבות מערי המרכז בישראל מאופיינות גם בגישה לים, ועל כן עיצוב אורבני יכול לכלול בחלקו נוף הצופה אליו.

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו