מהם ההבדלים בין קוסם לאמן חושים?

תוכן עניינים

יש לכם אירוע בקרוב ואתם חושבים להזמין אליו מופע פרטי? יש לכם התלבטות בין קוסם ובין אמן חושים אך בפועל אתם לא לגמרי יודעים מה ההבדל בין השניים? עיינו לרגע במאמר שלפניכם וקבלו מספר טיפים חשובים בנושא.

 

מה באמת קורה במהלך המופע?

ההבדל העיקרי בין אמן חושים ובין קוסם, הוא שהקוסם מתעסק בעיקר בדברים פיזיים. הוא יכול להוציא שפנים מהכובע, לשלוף מטפחות ואפילו להרים אנשים באוויר. הוא יכול לעשות הכול בעזרת הידיים ולגרום לקהל להישאר המומים מכל פעולה שלו.

לעומת זאת, אמן חושים עובד בעיקר בעזרת טכניקות שונות של קריאת מחשבות, טלפתיה ועוד, כך שהרבה פעמים לא נוכל ממש לראות את מה שהוא עושה, אלא לשמוע, להבין ולהרגיש. בשני המקרים מדובר על מופע שאנשים לא באמת יכולים להישאר אדישים מולו, כך שתוכלו להיות בטוחים שהקהל שלכם הולך להשתגע מהנאה.

מדהים לראות איך, גם כאשר מזמינים קוסם וגם כאשר מזמינים אמן חושים, אפילו האנשים הכי סקפטיים בקהל בסופו של דבר נשארים עם פה פעור. לכן, אם חשוב לכם שהאירוע הקרוב יהיה מרגש, מצחיק וכמה שיותר מהר, הזמינו עוד היום אמן חושים או קוסם מוכשר.

 

איך תבחרו את אמן החושים או את הקוסם שבו אתם מעוניינים?

זו לא שאלה קלה, אך היא משמעותית ביותר. חשוב להבין שממש כפי שקורה בתחומים אחרים, גם כאשר מדברים על אנשי מקצוע שעובדים בתחומים האלה, אנחנו רואים שחלק מהם מאוד מוכשרים וחלק פחות. ההיגיון אומר שאם אתם כבר מזמינים מופע פרטי בסגנון הזה, לא כדאי יהיה להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

לכן, בבואכם לבחור קוסם או אמן חושים, כדאי יהיה לבדוק מה הוא מציע ואיך נראה, פחות או יותר, המופע שהוא מציע. האם יש לו קהל לקוחות שממליץ עליו בחום? והאם אורך המופע שהוא מציע יתאים למה שאתם ראיתם בעיני רוחכם ותכננתם?

 

שימו לב להמלצות

עוד נתון משמעותי שיגדיל תמיד את הסיכוי לצאת מרוצים ממופע פרטי של אמן חושים או קוסם, זה לבדוק מה אחרים חושבים עליו. בנוסף, היום אתם יכולים כמובן גם לראות קטעי וידאו מכל הופעה, ואין ספק שכדאי לעשות זאת. כך תוכלו להתרשם ולהבין למה בדיוק לצפות, מה שיעזור לכם להחליט האם אותו איש מקצוע שאליו הגעתם באמת מתאים לכם או לא.

אם אתם מחפשים קוסם מוכשר ורוצים לדעת שהחוויה הולכת להיות לא פחות ממושלמת: כנסו לאתר – לול. כאן מחכה לכם קוסם עם הרבה מאוד ניסיון וידע, כך שאפילו אם אתם לא יודעים לגמרי למה לצפות, איתו אתם בידיים טובות. בסופו של דבר, אחרי שהמופע יסתיים ותראו את כולם מרוצים ושמחים, תדעו שעשיתם את הדבר הנכון ואין ספק שתזמינו את אותו איש מקצוע גם בפעמים הבאות.

איש עם זרם חשמלי

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו