איך לבחור רמקול לגינה?

תוכן עניינים

בבתים רבים עם גינה מתקינים רמקולים על מנת להתרווח בחצר וליהנות ממזג אוויר נעים וממוסיקה טובה. איך בוחרים רמקול לגינה? – על כך במאמר הבא.

 

סוגי רמקולים לגינה

כאשר בוחרים רמקולים לגינה צריכים לדעת היכן למקם אותם ובאיזו צורה. ניתן לתלות את הרמקולים על אחד הקירות החיצוניים של הבית, על קיר הפרגולה, הגדר, בתוך הבריכה וכד'. למעשה רמקולים המוגנים בפני מים מתאימים לכל מקום ולכל מזג אוויר. כך שאם רוצים רמקולים בתוך הבריכה ניתן לבחור ברמקולים תת מימיים. אפשרות נוספת היא להעמיד את הרמקולים על עמודים לצד מערכת ההגברה או במרחק ממנה. ישנם אף רמקולים בעיצובים שונים כמו רמקולים בצורת סלע שניתן להתקין בין השיחים, רמקולים כחלק מהריצוף בגינה ועוד. ביחד עם זאת, ישנם אנשים שמשכירים רמקולים רק לאירועים ולא משתמשים בהם בדרך קבע. השכרת ציוד הגברה הכולל רמקולים הוא אכן פתרון מצוין לערב קריוקי בגינה או כל אירוע אחר.

 

אלו תכונות צריכות להיות לרמקולים?

כשמדובר על רמקולים לגינה תמיד חשוב לבחור ברמקולים מפלסטיק או פיבר גלאס עמידים למים ולחלודה. כלומר, גם החלקים המתכתיים צריכים להיות עמידים. בנוסף, חומרי הגלם שלהם צריכים לספק הגנה מקרינת השמש כדי שלא ידהו וישחקו. ברכישת רמקולים לתלייה על הקיר צריך לקבל גם מתלים מתכווננים. אלו רמקולים שדומים לרמקולים בבית ולכן לא כל הדגמים עמידים למים. בניגוד אליהם, רמקולים בצורת סלע בעלי עמידות גבוהה והכבלים שלהם אטומים לחלוטין. באופן כללי חשוב שהרמקולים ישמיעו צלילים מדויקים ואיכותיים ויחזיקו לאורך זמן.

 

על מה לתת דגש כשבוחרים רמקולים?

כשבוחרים רמקולים לגינה יש לתת דגש על האטימות שלהם ושל החיבורים, הגנה מפני רטיבות, איכות החומרים, הדגם ואיכות הצלילים. בחירת זוג רמקולים תיעשה לפי הגודל של הגינה. כלומר, על כל 100 מ"ר בגינה, לרמקולים צריך להיות הספק של 80 וואט. בנוסף, חשוב לבדוק המלצות באינטרנט על דגמים המתאימים לגינה הן מאנשי מקצוע והן מחוות דעת של משתמשים. הרמקולים צריכים להיות חזקים על מנת לעמוד באקלים סוער, רוחות וכד'. בין היתר, כאשר רוכשים רמקולים צריך לחפש את אלו שניתנת עליהם אחריות מעל שנה. ככל שיש יותר אחריות סימן שהרמקולים יותר איכותיים. ישנן חברות שונות המעניקות 5 שנות אחריות שזהו המצב האידיאלי ביותר.

 

בחירת ספק בעל מוניטין

רכישת הרמקולים צריכה להתבצע אצל אחד הספקים המובילים בשוק. אומנם הם לא יצרני הרמקולים אך הם משווקים אותם וצריכים למכור סחורה איכותית ומקצועית. כאשר מדובר בספק או משווק אמין, מנוסה ובעל מוניטין, סביר להניח שגם הרמקולים יהיו איכותיים ועמידים לשנים רבות. ניתן לקבל חוות דעת והמלצות על משווקים איכותיים בקבוצות החברתיות או בפורומים השונים ברשת וכך לדעת בדיוק באלו רמקולים לבחור לגינה.

 

 

בוקסות

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו