אירוע קטן או גדול – לא משנה, כך תדאגו לילדים ולמבוגרים יחדיו

תוכן עניינים

כל אירוע בחיים שלנו, קטן או גדול, סובב סביב אוכל.

בכל נקודת ציון משמעותית בחיים, אם זה חתונה, ברית או בר מצווה, תהיה סעודה.

כמובן שגם בחגים נתכנס סביב השולחן לסעודה אפילו באזכרות נתכנס סביב המכנה המשותף שמעניק נחמה.

וכשנרצה רגע לעצור את החיים ולהודות על הטוב שנמצא בהם, נקיים "סעודת הודיה".

בכל אירוע של התכנסות חברים או משפחה, נסעד את ליבנו בסעודה משמחת ומקרבת לבבות.

 

מכנה משותף

כשחוגגים אירועים בהרכבים משפחתיים, ננסה לבחור את האוכל שיהלום את האירוע בצורה הטובה ביותר, ויתאים לכל סוגי האורחים, ילדים ומבוגרים כאחד. קצת קשה לקלוע לטעם של כולם,
זה עניין לא פשוט בכלל להתאים את הכיבוד לדוד הרווק התל אביבי וגם למשפחה הצעירה עם הילדים הקטנים, לנערה המתבגרת ולסבא וסבתא. באמת, עסק מורכב.
מה שאפשר לעשות במצב מורכב כל כך, זה לפנות למכנה משותף רחב שרוב האנשים משתייכים אליו.
למה הכי קשה לסרב?
ניחשתם נכון- מתוק!  מי לא אוהב מתוק?
אולי כמה אנשים, אבל לא כדאי לכם להזמין אותם ליום הולדת שלכם בכל מקרה…(דודה ציפי אל תיעלבי)

 

מתוק לו מתוק לו

אז רגע לפני שאתם עושים הזמנה מ"עולם הממתקים" או רצים להביא מפל פונדו שוקולד ומרשמלו, הרשו לנו לעצור אתכם, ולהציע אפשרות אחרת.
כן, מתוק זה טעם החיים וכו', אבל זה ממש לא אומר שאתם צריכים לסדר לילדים שלכם מפגשים שבועיים אצל רופא השיניים, בשביל להעניק להם רגע של אושר מתוק. לא פעם אנשים רבים טועים לחשוב, שיש סתירה בין  טעים לבריא, שזה לא הולך ביחד. כשהם יחשבו טעים ומתוק תעלה להם תמונה של שוקולד, וכשיחשבו בריא תקפוץ להם חסה לראש.
אנחנו באים להגיד ממש ההפך. לא שיש בעיה עם חסה ,שלא תבינו אותנו לא נכון, אבל זה לגמרי אפשרי להנות מאוכל מתוק, טעים, צבעוני, כיפי ובריא.

 

לרקוד על כל האירועים

ימי הולדת של ילדים או נוער, אירועים שונים או מסיבות של אנשים בוגרים – היום כבר לא צריך לבחור בין טעים לבריא וגם באירוע אפשר להנות מכל העולמות.
ישנן מספר דרכים לשלב בין מתוק וטעים לבריא, ישנם קינוחים בריאים מקמחים מלאים ומתחליפי סוכר. אם תשאלו אותנו, הדרך הטובה והפשוטה ביותר היא להשקיע במגשי פירות מעוצבים. תוכלו למצוא לאורך כל הארץ מגשי פירות, בצפון, בדרום ובמרכז- שמענו שיש אחלה מגשי פירות בתל אביב.
מעבר לבריאות ולמתיקות, הסידור יוסיף יופי וצבע לאירוע שלכם!

המודעות לחשיבות של אוכל בריא גדלה מאד בימינו. אוכל בריא אינו מיטיב רק עם הבריאות הפיסית, אלא הוא משפיע גם על מצב הרוח ומעניק חיוניות לגוף.
בכל גיל ובכל הזדמנות חשוב להקפיד על תזונה בריאה: לילדים, למתבגרים, להורים הצעירים ולסבים. בשביל לשמור על אורח חיים בריא חשוב לשלב בתפריט ופירות, שמעניקים צבע, ויטמינים מינרליים, מבלי להתפשר על הטעם וההנאה שבאוכל.
שיהיה במזל טוב, ורק בריאות! דש לדודה ציפי

 

רחבת ריקודים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו