מקומות מיוחדים ומקוריים לטובת קיום אירוע משפחתי פרטי

תוכן עניינים

מחפשים מקומות מקוריים לחתונות, בר או בת מצווה, ברית או בריתה או אירוע משפחתי אחר? המאמר יפרט על מקומות מיוחדים ומקוריים שישאירו את האורחים שלכם פעורי פה.

 

מקומות פרטיים לחתונות

אם נמאס לכם מהמקומות הסטנדרטיים בהם חוגגים חתונות עם מאות מוזמנים ואתם מעוניינים לחגוג אירוע משפחתי פרטי תוכלו למצוא מקום מיוחד לחתונה באווירה אחרת ומקורית למדי. האפשרויות הן רבות ומגוונות. תוכלו לחגוג חתונה בחדר אירוח פרטי באצטדיון כדורגל, באוהל בדואי במדבר, בחופה מתחת לכיפת השמיים בים, על צלע ההר או בטבע, ביאכטה מפוארת ויוקרתית או באתרים אחרים המשלבים פעילות לאורחים. כדי לארגן את החתונה על הצד הטוב ביותר תצטרכו לדאוג לשירותי קייטרינג, שולחנות הסעדה, מקומות ישיבה, D.J, רחבת ריקודים, מקום מוצל לשעות היום או מקום סגור לתקופת החורף. מומלץ לבחור במקום מרכזי שאליו יגיעו בני המשפחה או לדאוג עבורם להסעה. ההמלצה היא לבחור במקום אטרקטיבי בו תקבלו את כל השירותים תחת קורת גג אחת, אלא אם כן אתם מחליטים להפיק את האירוע בעצמכם או באמצעות מארגן חתונות. כשבוחרים במקום לאירוע פרטי צריך לבדוק כמה מוזמנים ניתן להזמין ואם המקום מספיק גדול להכילם.

 

מקומות לאירוע ברית

למרות שחגיגות בטבע הן מקוריות לא מומלץ לערוך בהן ברית מכיוון שיש להקפיד על ההיגיינה. בדרך כלל בוחרים באולם אירועים בשעות הצהרים וחוגגים עם משפחה וחברים. כיום ניתן למצוא פתרונות אחרים כמו חדרי אירוח או תאי צפייה פרטיים ולחגוג עם המשפחה המצומצמת ולקבל את כל השירותים הנדרשים. באירועי ברית יש לתת דגש להתאמה מודולרית של מקום האירוע, עריכת הטקס והאוכל. מצאו אולם בהתאם למספר המוזמנים ובהתאם להנחיות התו הסגול באזור יוצא דופן ומרשים הן מבחינת האולם והן מבחינת האווירה במקום.

 

היכן חוגגים בר או בת מצווה?

על מנת שתהיו מקוריים תוכלו למצוא אולם לאירוע בר מצווה על פי הקונספט של האירוע ותחומי העניין של ילדיכם. למשל, אם בנכם אוהב כדורגל וזהו הקונספט של האירוע, אין יותר מקורי מלחגוג אותו באחד מהאולמות של מגרש הכדורגל או בתא צפייה מצומצם יותר הפונה אל כר הדשא של המשחקים. אפשרות נוספת היא לחגוג את בר המצווה בכותל בליווי של שופרות, כינורות ושימחה רבה. בין אם תחגגו בר או בת מצווה בוילה פרטית עם בריכה או בין אם במקום המשלב אטרקציות כמו הישרדות, פיינטבול, סדנאות יצירה, קוסמות וכד', הילדים חייבים לגלות ענין ולהיות פעילים כדי שלא ישתעממו. חשוב גם לבחור בכיבוד המתאים לגילם כמו דוכני מזון מהיר או יריד אוכל.

לסיכום, ככל שבחירת מקום האירוע תהיה מקורית יותר ובעלת עניין. כך, אתם והאורחים שלכם תפיקו הנאה מרובה יותר באירוע שלא יישכח במהרה.

 

אנשים רוקדים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו