הובלות לאירועים – כיצד לבחור את חברת ההובלות הטובה ביותר עבורי?

תוכן עניינים

הובלות לאירועים הן בדרך כלל הובלות מיוחדות וגדולות בהתאם לציוד שיש להעביר ולכן מחייבות זהירות ותשומת לב מיוחדת. כיצד לבחור את חברת ההובלות הטובה ביותר לאירועים – על כך במאמר הבא.

 

מהן הובלות לאירועים?

הובלות לאירועים גדולים הן הובלות חורגות משקל ועמוסות בציוד וריהוט. אם מדובר על הפקות לוועדי עובדים או חברות יש לשנע ציוד הגברה, תאורה, שולחנות, כיסאות, ציוד לחימום כמו פטריות או ציוד לקירור כמו מצננים ומאווררים. הובלות כאלו נפוצות גם בעולם הבידור ובמסיבות גדולות.

הציוד חייב להגיע בצורה שלמה על מנת שהאירוע יצליח. גם אירועי חוץ ציבוריים דורשים הקמת במות, גדרות בטיחות, תאורה והגברה והמובילים צריכים לדאוג לא רק להובלה אלא גם לפריקת הציוד הכבד.

יתרה מכך, הם צריכים לנקוט בכל אמצעי הזהירות על מנת לצמצם נזקים לציוד. כאשר מזמינים הובלות לאירועים המובילים אף צריכים לעמוד בזמנים ולספק את השירות הטוב ביותר.

 

מי צריך הובלות לאירועים?

הובלות לאירועים נפוצות מאוד בקרב חברות הקייטרינג שצריכות לשנע לאירועים כלי בישול, כלי אוכל, תנורים, מערכות קירור, שולחנות, כיסאות ועוד. למעשה כל חברת הפקה שמארגנת אירועים מסתייעת בחברת הובלות ומשנעת ציוד בהתאם לאירוע בין אם מדובר על חתונות בטבע, ברים ודוכנים למסיבות יום הולדת ובין אם מדובר על ציוד לימי נישואין או ציוד לחינה. נניח וחוגגים אירוע על חוף הים, הציוד חייב להגיע למקום ולשרת את הצרכים של בעלי האירוע וכך גם בהופעות ובתיאטראות.

 

איך נקבע מחיר ההובלה לאירועים?

מחיר ההובלה לאירועים שונה ממחיר הובלת דירות מאחר ומדובר בהרבה ציוד כבד ולכן הוא נקבע על פי מספר פרמטרים: סוג הציוד, סוג ההובלה, מרחק ההובלה, כמות הפריטים, מידת קושי ההעמסה שלהם והפירוק. מומלץ לסגור עם חברת ההובלה את ענין המחיר מראש ולבקש פירוט על המאפיינים השונים המרכיבים את המחיר.

בנוסף, יש לחבור רק לחברת הובלות שיש לה ביטוח צד ג' ולחתום איתה על חוזה המבטח את הציוד. כלומר, אם הציוד ניזוק בעת ההובלה, החברה תצטרך לשלם פיצוי על הנזקים.

חברות מסוימות עלולות לפגוע בציוד בשל חוסר תשומת לב של המובילים, קשירה חלשה של הציוד בנסיעה הגורם להתנגשות של חפצים, נפילת ציוד וכיוצא בזה. ככל שתקפידו לבחור בחברת הובלות מקצועית ומנוסה דברים כאלו לא יקרו.

 

איך בוחרים את חברת ההובלות האופטימלית לאירועים?

את חברת ההובלות הטובה ביותר יש לבחור על פי חוות דעת והמלצות של חברות הפקה או חברות קייטרינג שהתנסו בכך. על מנת שחברת ההובלה תרכוש מוניטין היא צריכה להיות סופר מקצועית, בטיחותית ולהחזיק בצוות חרוץ, זריז וזהיר. בקשו מחברת ההובלות המלצות, דברו עם הממליצים ורק אז סגרו את העסקה. לפרטים נוספים כנסו לקישור https://sopick.co.il.

אירועים גדולים הם הובלות

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו