4 רעיונות למסיבת רווקים לא שגרתית

תוכן עניינים

לא ייאמן היא אמרה לו כן! חרוש, נכון, אבל רק ככה אפשר להתחיל לדבר על מסיבות רווקים.

כי מי היה מאמין, החבר שלכם מתחתן, ואם אתם קוראים את מילים אלו אתם חלק ממעגל החברים הקרוב ביותר אליו שצריך לתכנן לו מסיבת רווקים שהוא לא יישכח כל החיים.

אפשר לטוס לאיזו עיר אירופאית ולשתות ולחגוג ואפשר גם להשכיר וילה עם בריכה ולחגוג.

אבל אם אתם קוראים את מילים אלו, זה לא מעניין אתכם. אתם מחפשים את הלא שגרתי, את המיוחד. הנה ההצעות שלנו למסיבת רווקים רחוקה משגרתית.

 

שיירת הג'יפאים

משבר הקורונה גרם לנו להיות יצירתיים מאוד השנה. עד כדי כך שאפילו לחגוג בתנועה יכול להיות משהו מטורף. דמיינו לכם – משכירים חברה שמפעילה טיולי ג'יפים, סוגרים 3 ימי טיול, כשמזוודים את הג'יפים באוכל טוב, אלכוהול איכותי, חברים טובים ושטח. החוויה היא יותר מבודדת אך תמיד אפשר לעצור וצאת למועדון או מסעדה באזור הטיול, כמובן שתלוי בכם איפה תבחרו לעשות זאת.

 

וילה וקולינריה

הצלבה של רעיון גנרי למסיבה בשילוב רעיון יצירתי ומשביע! במסגרת של קונספטים יצירתיים וייחודיים, הכל פתוח להצעות. השכירו וילה עם מטבח חיצוני מאובזר, הזמינו שף אורח או שף שמעביר סדנה, והפכו כל יום במסיבת הרווקים לחוויה קולינרית ויצירתית.

 

חוגגים בשביל ישראל

עם דיברנו פה על טיול ג'יפים, אין ספק שאפשר לדבר גם על טיול רגלי. המטיילים לאורך השביל צריכים לטמון מראש אספקת מים ומזון יבש לאורך שביל ההליכה כדי להקל על גבם. באותה המידה, אפשר גם לטמון בדרך בחול כל מיני הפתעות הקשורות למסיבת רווקים. זה יכול להיות בקבוק אלכוהול מיוחד, מתנות ורמיזות לאורך השביל ואפילו לטמון בתחנה האחרונה אוהל מיוחד עם ציוד לחגיגה. כמובן שאין צורך לבחור במקטע מאוד ארוך של השביל, מה שבה לכם.

 

קורס צלילה

לא ברור אם זה עבר לכם בראש ואמרתם "להה" או שפשוט לא חשבתם על זה, אבל קורס צלילה באילת הוא חוויה מטורפת לכל החוגגים ולחתן. אין משהו כיף כמו לקחת חלק בחוויה משותפת עם כל החברים שיא גם לימודית, גם אקסטרים, גם מגבשת וגם דינמית. אילת מלא בפאבים, מסעדות ומקומות לחגוג בין לבין, קורסו הצלילה מעניין וכייף בטירוף, והרי גם ככה אתם רוצים להיות כל היום בים, אז גם מעל קו המים וגם מתחתיו!

 

ציידה לדרך!

לא משנה באיזה רעיון תבחרו או מה תעשו, זכרו שהמטרה היא לחגוג עם חתן השמחה את ימיו האחרונים כרווק ואת יום חתונתו המתקרב ובא. אתם חלק מהמעגל המובחר. הוא צריך אתכם שם בשבילו לטוב ולרע, והפעם להכי טוב והכי שמח שאפשר. חשבו מה יהיה לו הכי כיף, ומשם, הכל מסתדר.

 

הרמת כוסית

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו