איזה סגנון של מדבקות מתאים לאירועים בגן ילדים?

תוכן עניינים

אחד המרחבים שנהנים יותר מכל השאר משימוש במדבקות שם הוא גן הילדים! כל כך הרבה צעצועים, יצירות, תיקים, בקבוקים וכוסות, שכמעט אפשר ללכת לאיבוד בתוך הבלגן. מדבקות שם מייצרות בגן סדר מופתי, מחנכות פעוטות לסדר והכי חשוב – מלמדות את הקטנטנים איך לזהות את חבריהם. אז מה הכי מתאים לגן הילדים? כל התשובות כאן

 

מדבקת שם ותמונה

המדבקה הראשונה שבאמת תהיה יעילה באופן בלתי מתפשר בגן הילדים היא מדבקת שם עם הכוללת תמונה ושם של הילד. מדבקות שם יכולות להדבק לבגדים ולפריטים, ודרך השימוש בהם הילדים יכולים ללמוד איך לזהות אחד את השני! מדבקת שם היא למעשה דרך לימודית מצוינת לילדים לחבר שם לפנים, לחזק את יכולותיהם הקוגניטיביות, הגברת פעילות המוח ודרך אלו – חיזוק יכולות הלמידה!

 

סגנון עיצוב המדבקה

עיצוב מדבקות שם לגן חייב להיות מתאים למי שנמצא בגן. אפשר להתאים את עיצוב המדבקות ללוגו הגן, לצבעים שנמצאים על הקירות, ואפילו לעצב מדבקות בהתאם לנושא השבועי שנלמד בגן! מדבקות שם לגן הן פריט שאפשר בקלות רבה להפוך אותו לייחודי ומשמח לכל ילד לקבל.

 

מדבקה לאירוע בגן ילדים

גן ילדים הוא מוסד שופע אירועים. לפי חג, נושא לימודי, לפי יום טיול ומה לא. סגנון המדבקה, ככל שיתאים יותר לאירוע שנחגג בגן, כך יהיה יותר בר שימוש ויהיה פריט שילדים מתחברים אליו.

 

מדבקה ותמונה לכל גיל

אירוע בגן ילדים מביא אורחים בגילאים מאוד מגוונים. לעיתים גם האחים יגיעו ביחד עם ההורים, וכדי להקל על ההיכרות בין ההורים, המדבקה צריכה להיות מעוצבת בסגנון אחיד, אך נגיש מספיק כדי שהילדים הקטנים יוכלו גם להתחבר. באתרי האינטרנט השונים, כמו טייני טאג, אפשר להזמין מדבקות שם בעיצוב אישי, עם או בלי תמונה, עם או בלי שם ומסגרות בעיצוב גרפי כיד המלך! במקום תמונה אפשר גם לשים את שם הגן עם הלוגו, או לעשות עיצוב גרפי לשם המשפחה וכך לתת לכל ילד תחושת שייכות שבטית למשפחה שלו בתוך האירוע.

 

למה להשתמש במדבקת שם באירוע בגן

מעבר ליכולת של ההורים להתחבר ולדבר אחד עם השני ומעבר לאפשרו הניתנת לילדים להתחבר אחד עם השני או עם משפחתם, תחשבו על הגננים והגננות. אנשי החינוך שנמצאים בגן בכל יום, ששומרים ושומרות על הילדים מכל משמר ועושים את המיטב להקנות להם את החינוך הטוב ביותר – למה שהם יתקשו לזהות את ההורים ולחבר כל הורה לילד?

 

יעילות חוצת זמנים

מדבקות שם כבר עשורים משמשות את המין האנושי בהקלה על היכרות והתקשרות אחד עם השנייה. גני ילדים נהנים ממדבקות אלו לשימושים רבים ומגוונים, וזה הרבה מעבר לסדר ושייכות. מדובר בכלי חברתי שמשפר אינטראקציות, גם לגילך הרך. תהנו!

מדבקות

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו