מהם המאכלים המתוקים שהכי הולכים באירועים

תוכן עניינים

אחד מהמרכיבים החשובים ביותר של אירוע הוא הקינוח. השלב מגיע לקראת סוף האירוע ומלווה את האירוע עד האורח האחרון, ולכן חשוב שישאיר טעם טוב בפה. בנוסף לטעים משהו נוסף שחשוב שיהיה בקינוח הוא מקוריות, כך האירוע יהפוך לבלתי נשכח. הכנו כמה המלצות מתוקות.

 

קינוחים באירועים – לא רק טעים

כמו שאמרנו, הקינוח הוא המרכיב העיקרי שאיתו אנשים יעזבו את האירוע שלכם, ולכן כדאי לוודא שהוא יהיה בלתי נשכח. בנוסף, בניגוד לשאר המנות הקינוח לא בהכרח נאכל בישיבה ולכן כדאי להתחשב בכך כשחושבים על צורת ההגשה. בהקשר הזה יש לנו 2 המלצות:

 

  1. קינוח נוח לאכילה

כדאי לבחור בקינוחים או שיטות הגשה נוחות לאכילה כאשר מסתובבים באולם או אפילו לרחבת הריקודים, לדוגמא – וופל בלגי על מקל או מוס בכוסית.

 

  1. עמדות קינוח פרוסות באולם

ממש כמו מנות הפתיחה בקבלת הפנים, תוכלו לבחור לעשות עמדות קינוח בהן האורחים שלכם יוכלו לעבור תוך כדי הריקודים או במהלך שיחות חולין עם בני המשפחה או חברים. כך גם תוכלו לבחור ביותר אופציות מאלו שיש בבופה.

 

הקינוחים הפופולאריים והמומלצים ביותר

מעבר לריבועי עוגות או קציפות למיניהן שניתן למצוא בכל אירוע קיבצנו לכם כמה המלצות על הקינוחים שהכי נאכלים באירועים:

 

  1. וופל בלגי על מקל לאירועים

וופל בלגי נהיה הרבה יותר נוח לאכילה כשהוא על מקל. בנוסף על כך המינון שלו סביר יותר מהוופל הבלגי שרגילים לאכול כקינוח במסעדה, ובמקום שהוא יהיה עמוס תוספות ורטבים האורחים שלכם יכלו לבחור באיזה רוטב לטבול אותו ולהסתובב בזמן האכילה בנוחות כמו עם ארטיק.

 

  1. קיר דונאטס

קינוח זה מוסיף את אלמנט האטרקציה על קינוח אהוב וטעים. כשהמגוון הצבעוני פרוס על גבי קיר הוא מזמין תמונות שיתעדו עוד מהאירוע שלכם ויגרום לחוויה בלתי נשכחת לאורחים. בנוסף המגוון מאפשר בחירה לפי טעם אישי והוא נוח קטן ונייד, אף מקובל לאכול אותו עם הידיים.

 

  1. עמדת שייקים

כפתרון בריא ומרענן יותר משוקולדים וסוכריות, עמדת שייקים יכולה לספק לאורחים שלכם קינוח קליל, בריא, ומרענן. אם תחליטו הוא יכול לספק להם גם את האופציה להרכיב את השייק לפי טעמם האישי ולאפשר הגשה נוחה בתוך כוס.

 

  1. מיני פנקייק

כמו קיר הדונאטס והוופל הבלגי על מקל, המיני פנקייק הוא גם טרנדי ופוטוגני וגם לוקח קינוח מוכר ואהוב והופך אותו לנוח יותר לאכילה, עם אפשרויות לתוספות משתנות ולפי טעם אישי. מתוקים וקטנים, אפשר לאכול כל אחד בביס ולהנות מכל רגע.

 

  1. ארטיקים בעבודת יד

הקינוח הזה מושלם לכל אירוע קיץ, ומבטיח איכות גבוהה ורמת השקעה יותר מכל ארטיק רגיל. חברות רבות מציעות ארטיקים אורגניים בעבודת יד במחירים הוגנים.

 

לסיכום

ממש כמו שהקינוח מיועד לסגור כל ארוחה בטעם טוב ובעיקר בטעם לעוד, זה גם התפקיד שהוא ממלא בכל אירוע. שווה להשקיע מחשבה מיוחדת בקינוחים באירוע שלכם על מנת להבטיח חוויה מהנה שהאורחים שלכם יזכרו.

עוגה

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו