לאו דווקא אולם – 3 אופציות לבת מצווה מיוחדת במינה

תוכן עניינים

יום הולדת בת מצווה ויום הולדת בר מצווה הינם אירועים חד פעמיים בהחלט! בגלל עצם היותם כאלה ייחודיים, רוב ההורים רוצים לחגוג לילדיהם ובגדול. כמובן שכל החלטה שלא תוחלט, תהיה בשיתוף פעולה מלא עם הילדים כי בסוף הם אלו שחוגגים, הם אלו שמכירים מה "הולך" היום, איזו אטרקציה היא הכי מגניבה, איזו מוזיקה תהיה  ובכלל יהיו חלק בלתי נפרד בהחלטות השונות. בכל מקרה, כהורים, אנחנו נציע עבורם אופציות שונות שיוכלו לבחור.

וילה לבר מצווה

שלוש אפשרויות מדהימות לקיום אירוע בת מצווה:

  1. אירוע קלאסי – ישנן משפחות רבות שמעדיפות לחגוג אירוע אחד גדול באולם או בגן אירועים יפה. בדרך כלל מדובר על משפחות שיש להן הרבה מאוד מוזמנים, משפחה מאוד גדולה, חברים של ההורים וגם חברים של חוגגי האירוע, שיש להם חברים טובים גם מהכיתה וגם ממסגרות אחרות.כך מזמינים את כולם לאירוע אחד גדול ומשמח במיוחד. באירוע כזה חשוב לזכור שצריך להתחשב בכל המוזמנים כלומר – להפריד שולחנות ככל הניתן בין המבוגרים לילדים, אפשר לשקול השכרת עמדות מגניבות לאירועים למען הצעירים כמו למשל – סימולטורים שונים, עמדות מחשקי וידיאו או עמדות מולטימדיה שונות.
  2. אירוע משולב באווירה כפרית – כאשר כמות המוזמנים היא מצומצמת יחסית ורוב המוזמנים הם יותר חברים של חוגגי האירוע אפשר לשקול לחגוג בוילה מדהימה, יפה וגדולה במרכז הארץ עם בריכה מהממת וגדולה באווירה משוחררת וכיפית שתתאים גם לקהל הצעירים וגם לקהל המוזמנים המבוגרים יותר.גם כאן, ניתן להושיב את המוזמנים המבוגרים יותר באזור שהוא הכי פחות רועש אך מספיק קרוב למרכז העניינים. בוילה ניתן לסגור מראש כל מה שרק רוצים, להחליט על תפריט ייחודי, על עיצוב ברוח האירוע, על משקאות לפי בחירה, מוזיקה ועוד. בגלל שמדובר על וילה לבר מצווה ובת מצווה, היחס והאדיבות יותר נגיש ממקומות אחרים ואין סיכוי לא לצאת מרוצים מאירוע שכזה.
  3. "הפרדת רשויות" – אירוע כזה למעשה ממצה כל קהל מוזמנים בנפרד כשלא רוצים לערבב. מחליטים שהמשפחה הגרעינית יוצאת לחופשת בת מצווה ליעד מסוים בחוץ לארץ וממש מתכננים טיול מגניב שכולל מסעדות, מוזיאונים, ובכלל נקודות ציווין מומלצות.לאחר הטיול המשפחתי המגבש והכיפי, עושים ארוחה משפחתית עם המעגל הקרוב ביותר בבית או אפילו בבית הכנסת. ואם רוצים, אפשר לערוך אירוע קטן אך ורק לחברים של ילדי האירוע. אפשר לקיים מסיבה זאת בכל מיני מועדונים, בוילה מגניבה, בקולנוע ובכל מקום שילדי החגיגה יחשבו שהוא מתאים לכלל החברים המוזמנים.

 

לסיכום – איך מחליטים?

כל השיקולים חייבים להילקח בחשבון, מי קהל המוזמנים? כמות המוזמנים? תקציב האירוע? בקשות ילדי היום הולדת ועוד. לאחר שעושים שיחה עם הילדים, מחליטים וקובעים ללכת לראות את כל האופציות, מתרשמים וקובעים תאריך. בכל מקרה שלא יהיה, תמיד לשתף את הילדים, כי בסוף הם אלו שחוגגים. מזל טוב!

וילה לבר מצווה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו