איך ניתן לזהות קמגרה מזויפת

תוכן עניינים

קמגרה היא צורה גנרית פופולרית של ויאגרה, המשמשת לטיפול בבעיות זיקפה אצל גברים. זוהי תרופה שאושרה על ידי ה-FDA הזמינה במדינות רבות, כולל ארצות הברית. עם זאת, בשל הפופולריות שלה, יש יותר ויותר מקרים של מכירת קמגרה מזויפת. חשוב מאד שתהיו מסוגלים לזהות קמגרה מזויפת כדי שתוכלו לוודא שאתה מקבלים ורוכשים את התרופה המקורית ושלא עובדים עליכם.

 

כן תסתכל בקנקן!

הדרך הראשונה לדעת אם מוצר מזויף היא להסתכל על האריזה שלו. קמגרה מזויפת עשויה להיות ארוזה בקופסה לבנה פשוטה, ללא מידע על המוצר או על החברה מודפס עליה. בנוסף, הקופסה עשויה להיות עשויה מחומרים באיכות ירודה, ואף עשויה להיקרע או להינזק. האריזה של קמגרה מקורית תהיה בדרך כלל קופסה מודפסת עם שם החברה ופרטי המוצר מודפסים עליה.

 

וגם על מה שיש בו

הדרך השנייה לזהות קמגרה מזויפת היא להסתכל על מראה הכדורים עצמם. כדורי קמגרה מקוריים אמנם מגיעים בצורות מגוונות ואף במרקמים שונים – ג׳לי, כדורי בליעה, כדורים מתמוססים וכו. אבל רוב הכדורים מגיעים בצורת טבעת או בצורה המזכירה משולש בעל קצוות מעוגלים. טבליות קמגרה מקוריות עשויות להיות לבנות, כחולות או בצבעים אחרים.

 

מה מכילה הקמגרה?

הדרך השלישית לזהות קמגרה מזויפת היא להסתכל על המרכיבים. קמגרה מקורית מכילה סילדנפיל ציטראט כמרכיב הפעיל שלה, בעוד שקמגרה מזויפת עשויה להכיל חומרים אחרים כגון עשבים, אבקות כאלה ואחרות או חומרי מילוי אחרים.

בנוסף, המינון של החומר הפעיל עשוי להיות שונה בקמגרה מזויפת מאשר בקמגרה מקורית, מה שעלול להוביל לתופעות לוואי חמורות. כלומר, יתכן שבקמגרה המזויפת שתרכשו אכן יהיה סילדנפיל ציטראט אבל לא במינון הנכון; מה שיגרום להשפעה מועטת עד אפסית על גופכם.

 

עד מתי וכמה עוד?

לבסוף, כדאי לבדוק את תאריך התפוגה של המוצר. לקמגרה מקורית יש בדרך כלל תאריך תפוגה של שנתיים מתאריך הייצור, בעוד שלקמגרה מזויפת יש תאריך תפוגה ארוך בצורה שאיננה הגיונית או שאפילו אין לה תאריך תפוגה כלל. בנוסף, תאריך התפוגה של קמגרה מזויפת עשוי להיות למעשה פג תוקף, מה שיכול לגרום לכך שהמוצר יהפוך ללא יעיל במקרה הטוב או להפוך מסוכן במקרה הרע.

 

איך רוכשים חכם?

שאלה מצוינת! אז נכון, לא חסרים מקומות מפוקפקים שינסו למכור לכם מוצרים מזויפים, שלא מכילים חומרים פעילים או שהם פגי תוקף אבל אין זה אומר שצריך לחשש מרכישת קמגרה באופן כללי. פשוט צריך לדעת לרכוש חכם.

ממש כמו שאתם עושים לפני רכישת נעליים או בושם באינטרנט, וודאו שהאתר ממנו אתם עומדים לקנות מהימן ובעל ביקורות טובות, ודאו שיש תמיכה, איש קשר ואינטראקציה אמינה ומספקת מהצד השני.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, על ידי בדיקת האריזה, מראה הטבליות, המרכיבים ותאריך התפוגה, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם רוכשים קמגרה מקורית. אם אחד מהגורמים הללו נראה חשוד או אם נראה שהמוצר אינו מקורי, עדיף להימנע מקנייתו ולחפש מקור מכובד אחר.

קמגרה מזויפת

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו