אילו מתנפחים ניתן להשכיר?

תוכן עניינים

מתנפחים יכולים להתאים במגוון הזדמנויות. בין אם מדובר על יום כיף עבור ילדים, הפנינג ביישוב, או סתם בילוי שובר שגרה, מתנפחים יכולים להיות דרך נהדרת להעביר את הזמן עם הילדים. כיום יש הרבה מאוד סוגים של מתנפחים, ואתם עלולים להיות מבולבלים אם אתם רוצים להשכיר מתנפחים. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כמה סוגי מתנפחים שניתן להשכיר. 

 

השכרת מתנפחים

השכרת מתנפחים נועדה לספק לנו מספר שעות של הנאה. המתנפחים מהווים סביבת משחק נהדרת עבור הילדים שלנו, ואם יודעים איך להקים אותם אפשר לשחק בהם בצורה בטוחה במשך שעות ארוכות. לאור העובדה שמתנפחים הם לא משהו שיש בכל מקום, כדי להנות מהם יש צורך להשכיר אותם מחברה שעוסקת בתחום. כאן נספר לכם על כמה סוגי מתנפחים שתוכלו להשכיר.

השכרת מתנפחים

מתנפחים עם מים

מתנפחים עם מים מתחלקים להרבה סוגים, אולם חשוב להבין שהם לא מתאימים בכל מקום. עם זאת, בזמן ובמקום שבו הם כן מתאימים אל תוותרו עליהם כיון שעבור הילדים מדובר באחד הדברים הכי מהנים שיכולים להיות. עם זאת, כאשר בוחרים ללכת על האפשרות של מתנפחים עם מים הבטיחות צריכה להיות בראש שלכם כל הזמן.

 

מתנפח מגלשת עץ

במקומות או במצבים שבהם מים פחות מתאימים, המתנפח הזה הוא בחירה נהדרת. על המגלשה הזו יכולים להיות הרבה מאוד ילדים בבת אחת, וניתן לשחק בה במשך שעות ארוכות.

 

מתנפח כדורסל

מתנפח כדורסל הוא כזה שבו הילדים יכולים לערוך תחרות מי הקלעי הטוב ביותר מבין כל הילדים. הילדים יתחרו זה בזה בקליעה אל הסל, ובכל פעם הכדורים יחזרו אליהם לאחר הזריקה.

השכרת מתנפחים

מתנפח נינג'ה

רעיון נוסף שמתאים גם במקומות שבהם אי אפשר ללכת על מתנפחים עם מים הוא מתנפח נינג'ה. את התוכנית נינג'ה ישראל כולנו מכירים, ומי לא היה רוצה לאפשר לילדים להתנסות גם הם באתגרים השונים של הנינג'ה. המתנפח הזה מביא עד אליכם את אתגר הנינג'ה, רק בצורה שתהיה בטוחה עבור ילדים.

 

בטיחות

למרות הכיף הגדול שיש במשחק במתנפחים, חשוב להקפיד גם על הצד הבטיחותי. החברה שממנה אתם משכירים את המתנפחים חייבת לעבוד לפני תקני הבטיחות המחמירים ביותר, כדי לשמור על שלומם של הילדים שלכם. בעת המשחק חייבים לדאוג שיהיה אדם מבוגר ליד כל המתקן על מנת לתת לילדים מענה מהיר בעת הצורך. זה יאפשר לכם לסיים את הבילוי שכולם בריאים ושלמים.

 

לסיכום

השכרת מתנפחים נועדה לאפשר לנו לתת למספר רב של ילדים לשחק בצורה בטוחה ולהעביר יחד כמה שעות מהנות. לפני שאתם משכירים את המתנפחים בדקו מה גודל המרחב שבו אתם יכולים לשים אותם, כדי להתאים את המתנפחים מבחינת הגודל שלהם. את המתנפחים יש להשכיר רק מחברה שעובדת לפי תקני הבטיחות המחמירים ביותר על מנת לשמור על שלומם של הילדים.

השכרת מתנפחים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו