רשימת המתנות המקוריות ביותר לחגיגת בר מצווה

תוכן עניינים

סביר להניח שילד יהודי שמתקרב ליום הולדתו השלושה עשר מרגיש שילוב של חרדה והתרגשות, אבל אתם יכולים לעזור לו להרגיש נרגש יותר מכל דבר אחר עם אחת ממתנות הבר מצווה הנהדרות האלה.

תגידו מזל טוב עם מבחר מתנות שמאזנות בין אמונה לכיף כשהוא בא לחגוג את המעבר מנערות לגבריות.

כך או כך, המבחר הייחודי של מתנות בר מצווה ברשימה זו בטוח ישמח את חתן בר המצווה ביומו הגדול.

 

  1.     אלבום צילומים אינטראקטיבי של ישראל

אם אתם מחפשים מתנה לבר מצווה עם משמעות וערך מוסף זו המתנה המושלמת עבורכם. זהו ספר מרשים המצליח מבין דפיו להעניק את אהבת הארץ. צילומים מרהיבים של נופי ארץ ישראל לכל אורכה יחד עם הסברים, שגולת הכותרת זה סיורים אינטראקטיבים באמצעות סריקת ברקוד. הספר עושה חשק לטייל ולהכיר את הארץ היפה שלנו. מתנה מושלמת ומכובדת ביותר לכבוד נער שהגיע לגיל מצוות, ומשהו שישמר לאורך שנים.

 

  1.     משקפיים של מציאות מדומה

מציאות מדומה (VR) היא השימוש בטכנולוגיית מחשב ליצירת סביבה מדומה, VR מציב את המשתמש בתוך חוויה. במקום לצפות במסך מולם, המשתמשים שקועים ומסוגלים ליצור אינטראקציה עם עולמות תלת מימד. על ידי הדמיית חושים רבים ככל האפשר, כגון ראייה, שמיעה ומגע. אם הילד שחוגג הוא טכנולוג בנשמה ואוהב משחקי מחשב זו אולי המתנה המתקדמת והמגניבה ביותר שתוכלו לרכוש עבורו.

 

  1.     יודאיקה

לכו למסלול המסורתי ביותר של מתן מתנות לבר מצווה על ידי רכישת פריט בעל משמעות מבחינה דתית. למרות שישנן הזדמנויות רבות לתת לילד את מתנות יום ההולדת הרגילות, זו ההזדמנות לחגוג את התפקיד שהמסורת היהודית תמלא בחייהם בעשורים הבאים. זה יכול לכלול תיק לתפילין, מזוזה יפה סידור או אפילו סט ספרים יהודי. יש מגוון רחב ומדובר על דברים שנשמרים אחר כך לכל החיים ותמיד יהיו בעל משמעות ייחודית ומרגשת.

 

  1.     רחפן

בטוח, קל ומהנה לטיסה, רחפן מאפשר לכל נער מתבגר להגיע לשמיים. רחפן יש מצלמת HD מובנית. באמצעות חיבור לטלפון ושלט רחוק הילד החוגג יוכל ליהנות מהטסת הרחפן וצילום מרשים מאוד. זה אולי נשמע כמו גימיק אבל זה ממש לא. כלי כזה יכול לפתח את הסקרנות של הילד, לתת לו אחריות וגם יעודד אותו לצאת מהבית ולהתחיל להסתובב בחוץ. וכולכם תרוויחו תצלום מגובה שאי אפשר להתעלם מהם. זוהי  מתנה ייחודית ומגניבה שאין ילד בן 13 שלא יהנה ממנה.

 

  1.     ציוד טיולים

הזדמנות מעולה להתחיל להצטייד בציוד טיולים טוב ואיכותי זה הבר מצווה. לקמפינג יש דרך כל כך נפלאה לקרב אנשים וליצור זיכרונות שימשכו לכל החיים. לכן ציוד מחנאות מהווה מתנה נפלאה כל כך לבר מצווה, מה מסמל מעבר לגבריות אם לא איזה שק שינה ואוהל.

שי

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו