רעיון מקורי ליום הולדת 30!

תוכן עניינים

יום הולדת 30 עגול הוא סיבה למסיבה מיוחדת וחגיגית במינה. בין אם אתם מתכננים מסיבה לעצמכם ובין אם מסיבת הפתעה לאהובים עליכם, קבלו רעיון מקורי לחגיגה המושלמת.

 

וילה להשכרה למסיבה מדהימה

אחד הרעיונות המקוריים והמקסימים ביותר ליום הולדת 30 לכל מגדר הוא מסיבה בוילה להשכרה. ניתן להשכיר את הווילה מהבוקר עד למחרת או רק למספר שעות בערב ולחגוג בריקודים, אוכל ואטרקציות במסיבה פרטית ומדליקה. חשוב שליד הווילה תהיה מספיק חנייה לאורחים.

 

כיצד תחגגו בווילה?

בראש ובראשונה עליכם לבחור וילה להשכרה במיקום מתאים שיהיה לאורחים שלכם נוח להגיע אליה. שנית, בדקו כמה משתתפים במסיבה המתוכננת והשכירו וילה גדולה דיה ומרווחת. שלישית, בחרו בוילה המשלבת אטרקציות ואביזרים כדי שלא תצטרכו לסחוב מהבית ציוד או להוציא כסף על אטרקציות.

למשל, וילה עם בריכה וג'קוזי תספק לכם פעילות מהנה. לצד הבריכה פינות ישיבה מוצלות ומיטות שיזוף יספקו לאורחים שלכם מנוחה. פינות לברביקיו יסייעו לכם להכין ארוחה על האש בעצמכם או לחילופין להזמין קייטרינג או שף פרטי לאירוע. מטבח מצויד ומאובזר יספק לכם כלי אוכל, כלי בישול ומקרר לקירור השתייה.

מצאו וילה עם בר שבו תוכלו להניח בקבוקי אלכוהול ובירות, פינת קפה וכמובן שולחנות וכיסאות לנוחות האורחים. ישנן אף וילות שמספקות מערכת קריוקי עם מסך ומקרן, מערכת הגברה ורמקולים, שולחנות ביליארד, שולחנות פוקר ושולחנות טניס. כך תהיו בטוחים שהאורחים יהיו עסוקים.

 

מה חשוב שיהיה בתוך הווילה?

וילה לאירוע צריכה לספק לכם חדרי שינה מוצעים, חדר אמבטיה, מגבות נקיות ושירותים נוחים ונקיים. ישנן וילות עם חדרי אמבטיה מהודרים, סלון ענק שבו ניתן לרקוד לצלילי המוסיקה וכמובן מיזוג אוויר. וודאו עם בעלי הווילה שניתן ללון בה במידה ושותים יותר מדי ואת התקנות לגבי האחריות על הניקיון.

כמו כן, הווילה צריכה להיות תקינה מבחינה בטיחותית ולספק לכם תשתיות תקינות של חשמל ומים. תאורה עמומה תעשה את העבודה לשעות האחרונות של המסיבה. זכרו שעל פי החוק תוכלו להרעיש עד 23:00 בלילה ולכן חשוב לדאוג למוסיקה רגועה ושקטה לאחר שעה זו.

האתר הגדול – וילה אונליין מציע וילות ברמות שונות. מווילות מפוארות ועד וילות פשוטות במחירים זולים ואטרקטיביים. ביחד עם זאת, אל תתפשרו על האיכות מול המחיר. יום הולדת 30 חוגגים רק פעם בחיים ולכן חשוב להשקיע במקום יפה וגדול שהאורחים שלכם לא ישכחו לתקופה ארוכה.

 

מה צריך לברר לפני שמזמינים?

אם מצאתם באינטרנט וילה המתאימה לאירוע שלכם וודאו לפני ההזמנה עם בעל המקום מהן השעות בהם תוכלו לשהות עם האורחים בווילה. בנוסף, וודאו שיש לו ביטוח צד ג' לאורחים וכיצד תקבלו את המפתח למקום האירוח. ככל שתוודאו כמה שיותר פרטים כך הכל יהיה ברור ותוכלו להפיק את המסיבה של הלייף.

 

וילה עם בריכה

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו