סוגי המזונות המתאימים לאירוע משפחתי בחצר או במרפסת

תוכן עניינים

מארחים את כל המשפחה המורחבת לכבוד אירוע מרגש? הזמנתם חברים ומשפחה קרובים אליכם לחצר לחגוג יום הולדת? אם אתם מתלבטים מה הכי מומלץ להכין לכולם, הכנו עבורכם רשימה של סוגי המזונות המתאימים ביותר לאירוח משפחתי בחצר הבית או במרפסת

 

פלטת בשרים

הארוחה המושלמת ביותר לאירוח בחצר או במרפסת לכבוד אירוע משמח היא ארוחה בשרית. בשר הוא סמל לאירוע משמח והכי כיף להכין אותו בחוץ. תוכלו לבחור להוציא לכל אחד מנה של נתח בשר משובח, או שתבחרו באופציה המושלמת יותר של פלטת בשרים. כך תוכלו לפנק את האורחים שלכם בטעימות מנתחי בשר מגוונים החתוכים לרצועות, וכל אחד יזכה לקבל מנתח הבשר האהוב עליו ולטעום עוד סוגים.

כמובן שהצורה הטובה ביותר להכין את נתחי הבשר היא באמצעות גריל או מעשנת. שימוש באמצעים נכונים יביא לכם לתוצאות ברמה הגבוהה ביותר אשר תראה לכל המשפחה שאתם אלופי הבשר. עוד אין לכם את הכלים להכין בשר טוב בחצר? מוזמנים להביט באתר https://www.bbq.co.il ולמצוא את האמצעים הטובים ביותר להכנת בשר לאירוח.

 

טלה למיטיבי לכת

במידה והמשפחה שלכם תאהב, תוכלו להוסיף לפלטת הבשרים גם נתחי טלה משובחים. טלה הינו בשר רך, שומני ועסיסי מאוד, אבל יחד עם זאת לא כולם אוהבים אותו בשל טעמו החזק. תוכלו להוסיף צלעות טלה בלבד אשר יש להן טעם עדין ואהובות על רוב האנשים. הכי חשוב שתוודאו שיש מי שיאכל את הנתחים הטעימים.

 

נתחי עופות

אפשרות נוספת לארוחה בשרית היא דווקא להתרכז בעוף ולא רק בבשר אדום. תוכלו לבחור מתוך מגוון חלקי העוף הקיימים ואפילו לצלות אברי עוף אהובים כמו לבבות, טחולים וכבדים. תוכלו לבחור לעשות ארוחת עופות או להוסיף נתחי עוף לתוך פלטת הבשרים שלכם שיתנו נופח מרענן נוסף לכלל הבשרים.

 

מה בצד?

כמובן שאי אפשר להגיש בשר ועוף לבד ללא תוספות בצד – החל ממבחר סלטים משובח שירענן את השולחן, פיתות כמקובל, צ'יפס, שעועית ירוקה או אפילו אורז לבן. כל אחת מהאפשרויות האלה תהיה מושלמת לצד הבשרים המשגעים שתכינו, רק שימו לב שלא להתרכז יותר מידי בתוספות ולהשקיע בבשר שהוא גולת הכותרת של הארוחה.

 

סליחה, אפשר בבקשה קינוח?

אחרי ארוחה בשרית תרגישו כולכם שבעים ומלאים, אבל עדיין חייב איזה משהו מתוק קטן אחרי וכולם יודעים שלקינוח יש קיבה נפרדת. תוכלו לבחור באפשרות הבריאה יותר ולהגיש פלטת פירות צבעונית ומשובחת שלא תגרום לכם להעלות עוד במשקל אחרי הארוחה.

יחד עם זאת, תוכלו גם להגיש תה עם עוגייה בצד להורדת האוכל או אפילו להכין קינוח מושקע. חשוב שהקינוח יהיה קליל ונעים כדי שהאורחים שלכם ייהנו. רק קחו בחשבון שאחרי ארוחה כזאת המשפחה שלכם תרצה להישאר לישון טיפה.

 

בשר עם מנגל על האש

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו