5 דברים שחובה לבדוק לפני שמזמינים הסעות לחתונה

תוכן עניינים

כולם אוהבים להשתתף בחתונה! נכון שמדובר בהוצאה לא קטנה אך בסופו של דבר עבור התשלום אנחנו מקבלים אירוע משמח ומרגש עם אוכל טוב, אלכוהול ומוזיקה וכל זה בחברת אנשים שאנחנו מכירים ואוהבים.

אך לעיתים, האירוע מתקיים רחוק מאד ואז צריך לחשוב על הסעה.

אל תתפתו להגיע לבד, בהלוך אתם בוודאי תהו ערניים אבל בחזור זה כבר סיפור אחר לגמרי.

לפני שמזמינים את ההסעה כדי שתבדקו כמה דברים חשובים שתוכלו לוודא מראש עם חברת ההסעות.

 

המלצות רבותיי, המלצות

כמו בכל דבר שמזמינים, גם שמדובר בהסעה, כדאי להסתמך על המלצות. תדברו עם אנשים שהזמינו כבר, תחפשו המלצות באינטרנט ותקראו המלצות שהחברות הסעה בעצמן מפרסמות באתרים שלהן. תשתדלו לא להזמין מחברה אנונימית שלא שמעתם עליה שום דבר גם אם המחיר מפתה כי בכל זאת מדובר בנושא בטיחותי ואתם חייבים שתהיה לכם אמינות במיוחד כלפי הנהג, שלוקח את כל הנוסעים ואחראי על שלומם והגעתם בשלום ובחזרה הביתה. כאשר אתם בוחרים בחברה טובה שהומלץ עליה, תהיו בטוחים שתיהנו מהחתונה הרבה יותר.

 

מצב הרכבים

בין אם אתם מזמינים אוטובוס או מיניבוס, צי הרכבים של החברה צריך להיות חדש ומתוחזק. ברגע שאתם מגיעים לחתונה בהסעה, מבחינתכם האירוע מתחיל כבר בהסעה ואם ההתחלה תהיה ברגל שמאל, כל האירוע יהיה כך עבורכם. הרכבים צריכים להיות תקינים מבחינה בטיחותית, ממוזגים, עם מושבים נוחים ומרווחים. הרבה חברות מציעות היום רכבים עם מערכת מולטימדיה ושקעים כדי להטעין טלפונים. תבקשו תמונות של האוטובוס או המיניבוס שישמש אתכם ואם יש לכם אפשרות ללכת לראות בעיניכם אז עדיף.

 

בדיקת עלויות ומספר נוסעים

בים אם אתם אורחים של האירוע שמזמינים עבורכם את ההסעה או בעלי האירוע שמזמינים את ההסעה עבור האורחים שלכם, תדעו מראש מהו מספר הנוסעים ובהתאם לכך כמה תשלמו עבור ההסעה. המחירים משתנים בין מיניבוס לאוטובוס ולפעמים צריך אפילו יותר מרכב אחד וזה יגדיל לכם את העלויות. תסגרו את המחיר מראש עם חברת ההסעות שלא יהיו לכם הפתעות אח"כ. תקחו בחשבון שיכול להיות מצב שמספר הנוסעים בחזור יהיה גבוה יותר ממספר הנוסעים בהלוך או להפך. לפעמים חלק מהאורחים יגיעו לחתונה ממקום שונה מאיפה שהם גרים ואז בסיום האירוע הם יחזרו עם ההסעה הביתה, לכן, תזמינו את ההסעה בהתאם למספר האנשים המקסימלי שיכול להיות. דבר נוסף שיש לדעת לפני שמזמינים הסעות לחתונה הוא שלפי חוק, נהג ההסעות לא יכול לעבוד יותר מ 12 שעות, כאשר הזמן נספר מרגע שהוא מתחיל את הנסיעה ועד לרגע שהוא חוזר וזה כולל גם את כל הזמן שהוא מחכה שהחתונה תסתיים, לכן אם האירוע ממש רחוק ויכול להיות מצב שכל הזמן יעלה על 12 שעות, כדי לשלם על נהג נוסף וככה לא תהיו לחוצים לחזור ולעזוב את החתונה באמצע.

 

רכב ענק

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו