גרילי גז איכותיים במגוון דגמים ומחירים

תוכן עניינים

גריל הגז הוא הדבר הבא בעולם הצלייה הביתית והקמפינג. בזכות מתקן הצלייה הנוח אנו נהנים ממקסימום טעם, איכות ונוחות במינימום מאמץ ועבודה. גרילי הגז המתקדמים שקיימים היום בשוק עוזרים לנו עם עבודת הצלייה והופכים אותה לידידותית הרבה יותר. קבלו את מגוון הדגמים הקיימים כיום.

 

גריל גז נייד לקמפינג

בשנים האחרונות הפך גריל גז נייד לפופולרי עקב הנוחיות הרבה שקיימת בו. בגריל הזה תוכלו להשתמש בכל סוגי הבשר ללא שום בעיה. היתרון המשמעותי והגדול שלו הוא הגודל שלו והנוחות בהזזה שלו ממקום למקום כך שניתן לקחת אותו לקמפינג, ליער ואפילו ל"על האש" אצל חברים. קניית גריל נייד הופכת את חוויית הבר בי קיו לפחות מסורבלת מאחר ואינכם צריכים לדאוג לפחמים, מדליקים וחלקי עץ, אלא פשוט יש ללחוץ על כפתור ולהדליק.

 

גריל גז קומפקטי למרפסת

הרבה אנשים רוצים ליהנות מצלייה על הגריל ולא בתנור המטבח. לכן חברות רבות חשבו גם על פתרונות לאנשים שאוהבים את הגריל אך אין להם חצר גדולה בשבילו. קיימים מבחר רחב של גרילי גז איכותיים וקומפקטיים המותאמים בגודלם למרפסת, כך שגם אנשים ללא גינה יוכלו ליהנות מ"על האש" בשישי בצהריים.

בגריל הגז למרפסת קיימים מנגנונים שונים המאפשרים נוחות מרבית לצלייה במרפסת, כמו מנגנון בעל פליטת עשן מינימלית שלא תפריע לשכנים האחרים בבניין. מנגנונים נוספים הם פיזור החום באופן שווה, איסוף שאריות השומן, מבערים עוצמתיים ומקומות אחסון נוחים.

 

גריל גז לגינת הבית

רבים בוחרים לנטוש את גריל הפחמים המסורתי ולעבור לגריל גז מתקדם לגינה ומדוע? שימוש בגריל גז מאפשר לנו להקדיש יותר זמן לישיבה מסביב לשולחן ופחות זמן להדלקת פחמים ולכלכוך הידיים. כמה פעמים סיימתם לעבוד והתחשק לכם לזרוק בשר מופשר על האש אבל לא התחשק לכם לנקות  לכלוך והעדפתם לוותר? יתרון נוסף של גריז הגז לגינה הוא שבלון הגז מחזיק יותר זמן ועולה פחות משקיות רבות של פחמים. לכל האנשים שלא משתגעים על טעם הפחם, גריל גז הוא פתרון מצוין לבעיה, מאחר ובצלייה בו ריח הפחם לא קיים.

 

גריל גז במטבח חוץ

מטבח החוץ זהו התגשמות חלום של כל מקצוען צלייה. ואם כבר בניתם לעצמכם את מטבח החוץ האולטימטיבי כולל מקומות אחסון, כיור, כלי הגשה והכנה – נשאר לכם רק לבחור את סוג הגריל. ההתלבטות בין פחמים לגז יכולה להיות מבלבלת, אך גם אם אתם חובבים מושבעים של בשר תוכלו להסכים שבגריל גז הפרוצדורה היא הרבה יותר נוחה.

תהליך ההכנה מתחילתו ועד סופו לוקח כמה דקות בגריל גז לעומת חצי שעה בגריל פחמים, ואם אתם אוהבי בשר אמיתיים בגריל גז תוכלו לצלות בכל יום בשבוע ללא בעיה של מחסור בגחלים או הכנה מקדימה.

גריל גז

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו