רעיונות מקוריים ל- SAVE THE DATE

תוכן עניינים

קודם כל, מזל טוב! אם אתם כאן רוב הסיכויים שאתם כבר סגרתם תאריך ליום המרגש בחייכם, יום החתונה שלכם.

אנחנו שמחים בשמחתכם ונשמח לעזור לכם לעשות פוסט SAVE THE DATE מקורי ובלתי נשכח כך שהאורחים שלכם באמת ישמרו את התאריך ולא ישכחו אותו בקרוב!

תפקידו של פוסט ה SAVE THE DATE הוא להיות מעין "טריילר" או אם תרצו טיזר להזמנה הרשמית של אירוע החתונה שלכם, כזו שנשלחת רגעים קצרים לאחר סגירת התאריך ונועד לשמש מעין קרקע בטוחה והתראה מוקדמת לאורחים שלנו, כך שיהיה להם פחות הפתעות או "דו"צים" עם אירועים אחרים, או חופשות או עבודה וכו'.

 

לאחר שעשיתם את העבודה ונעזרתן בשלל חברים על מנת שתוכלו להציע נישואין בקלות SAVE THE DATE הוא השלב הבא שלכם אז אחרי שהבנו מהו הפוסט, מה מטרתו וחשיבותו, אפשר לעבור לחלק המרגש והיצירתי.

 

הרעיונות הכי מקוריים לפוסט ה SAVE THE DATE

  • הקלאסית והפשוטה ביותר, שאפשר לעשות בהתראה של יום ואין צורך הפקות מפוצצות, תמונת ידיים שלובות אנחנו קוראים לה: בסגנון זה אין צורך בעדשות מסובכות, או ביום צילום ארוך, רק בחרו רקע שאתם אוהבים!
  • אם אתם אנשים שיותר אוהבים את הסגנון המופשט, גם לזה יש לנו פתרון מהמם עבורכם! בחרו רקע ועמדו אחד מול השני, או חבקו את בן הזוג. אתם יכולים לבחור שעת דמדומים כך שהרקע יהיה מואר יותר ממכם וכך תהיו מעין דמויות שחורות או צלליות או שאם באלכם תמונה מוארת אך עדיין מופשטת, עמדו רחוק מהמצלמה
  • עוד טרנד שהפך פופולרי במיוחד, וזה מכמה סיבות: הראשונה שהוא מרגש ומתוק, השנייה שהוא מרגיש יותר בנוח ומכבד מתמונת נשיקה, אך עם זאת אינטימי ורומנטי, ואחרונה שהוא קל לביצוע ומיועד לזוגות שהם לא ביישנים ואוהבים להצטלם:
    טרנד תמונת הנשיקה במצח! כמובן שצירפנו לכם כמה דוגמאות מקסימות שמצאנו: עוד חשוב לזכור, כי מעבר לתמונה, הרעיון המרגש והאינטימי שהיא מעבירה, חשוב לבחור את הפונט הנכון ולמקום את הטקסט בצורה שמחמיאה לתמונה אך גם התאריך בולט ומושך את תשומת הלב של הצופה או הנמען.
  • אז עוד רעיון לפוסט SAVE THE DATE מהמם ומקורי הוא לשלב את הטקסט כבר בתוך התמונה שאתם בוחרים לצלם!
    לא מצאנו לכם דוגמאות אבל אנחנו ניתן לכם פה כמה רעיונות קלים ליישום!
    הראשון- קולאג' תמונות בו אתם מחזיקים את האותיות של המשפט SAVE THE DATE בשילוב עם התאריך המיוחל.
    הרעיון השני הוא לכאלו שלא מפחדים מקצת יצירה! מה שצריך לעשות הוא להדפיס את מספרי התאריך בצבע מדליק, לגזור את המספרים ולבחור מה לעשות איתם! אפשר לתלות על חבל, אפשר להדביק על הקיר, או כל דבר מגניב שעולה על דעתכם.

עוד פרטים תמצאו בתוך פורטל SAVE A DATE.

ישיבה בחוף

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו