5 פעילויות לילדים וילדות

תוכן עניינים

אז נכון, ילדים נמצאים במסגרות עד שעות הצהריים והגננות והסייעות עושות מלאכת קודש כדי לחנך אותם, ללמד אותם ולהפעיל אותם. אבל מגיע הזמן שהם מגיעים הביתה והם עדיין מלאי מרץ ומחפשים פעילויות נוספות לעשות. לשים אותם מול הטלוויזיה כבר לא מספיק – בין אם כי אתם לא מעוניינים בהמון זמן מסך ובין אם כי הילדים שלכם מרגישים שהם רוצים להפעיל את עצמם ולעשות פעילויות אחרות. אנחנו כאן בשבילכם בשביל להמליץ על המספר פעילויות אחרות שניתן לעשות עם הילדים.

 

1.     דפי צביעה לילדים

אין ילדים שלא אוהבים לצייר ולצבוע. בין אם מדובר בבנים או בנות, ניתן להביא להם דפי צביעה עם הדמויות שהם הכי אוהבים מהטלוויזיה, ציורים של חיות אותן ניתן לצבוע ועוד. בהתאם, ניתן למצוא בחנויות מגוון דפי צביעה. המלצות לדפי צביעה מומלצים: דפי צביעה פוקימון, דפי צביעה דיסני ועוד.

הפעילות של הצביעה מאפשרת לילדים שלכם לפתח יכולת ריכוז ולהוציא את היצירתיות שלהם החוצה. בנוסף, מדובר בפעילות זולה וקלה אשר מסייעת לכם לקבל שקט ורגיעה מכיוון שהיא מחייבת את הילדים להישאר סטטיים ליד השולחן.

 

2.     יצירת סטיקרים אישיים

כולם אוהבים מדבקות ולמעשה ניתן להכין אותם די בקלות. אם אתם מעוניינים בכך, ניתן לקנות מדבקות לבנות בגדלים וצורות שונים ולצבוע אותם לפי הרצון והמימוש העצמי של הילדים שלכם. בכך, אתם יכולים לאפשר להם להדביק את המדבקות וליצור יצירה שהיא לגמרי שלהם, בעלות אפסית.

 

3.     רכיבה על אופניים

אין ילד שלא אוהב לרכב על אופניים. בין אם הילדים שלכם בגיל של גלגלי עזר ובין אם כבר למדו לנסוע ללא סיוע, אנחנו ממליצים לכם לרדת איתם לרכב יחד. זה מייצר עניין משותף וחוויית מסוגלות אצל הילדים באופן שגורם להם להרגיש ממש כמו כל הגדולים שהם רואים שנוסעים ברחובות הסמוכים לביתכם. כמו כן, תמיד אפשר לנסוע לאזור ירוק קרוב לבית וכבר לייצר יום כיף אשר משלב גם פיקניק.

 

4.     הכנת עוגות או עוגיות יחדיו

כישורי מטבח הם נחוצים ואין ילד שלא אוהב להרגיש כמו מיני שף. אנחנו ממליצים לכם ללמד את הילדים להכין פיצות מכיוון שקל לעשות את זה יחד איתם וזה לא כולל מאמץ או עשייה מורכבת או מסוכנת. לחלופין, תמיד ניתן לאפות יחד עוגיות או כדורי שוקולד אשר הילדים ייהנו במיוחד לנשנש אחרי ההכנה הכיפית שלהם.

 

5.     בנו מבצר מכריות או שמיכות

תמיד חוויית הילדות הזכורה לנו כטובה במיוחד היא בניית בית אשר עשוי מכריות ושמיכות אשר שימש כמקדש האישי שלנו. בתוך המבצר ניתן לקרוא סיפור או לשחק בקלפים ולהנות מהחוויה הכיפית והפשוטה הזו.

 

לסיכום

ניתן למצוא מגוון רב של פעילויות אשר ניתן לעשות עם ילדים. פעילויות אלו יסייעו להעסיק את הילדים וליצור להם חוויות ילדות משמעותיות ומפתחות.

מכשירי כתיבה

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו