פארק מוטורי מוטור-סיטי – האטרקציה של חובבי הראלי בישראל

תוכן עניינים

אנחנו לא יודעים אם אי פעם היינו כל כך מאושרים לכתוב על אטרקציה לחובבי נהיגה.

מי שחובב נהיגה בישראל, יודע טוב מאוד עד כמה היה קשה להגיע לימים האלו – הימים שבהם מרוצי ראלי הם חוקיים והם נחשבים ומוגדרים ספורט מוטורי לכל דבר.

כל כך מרגש עד שאנחנו לא יודעים היכן לשים את עצמנו!

אין ספק, למדינת ישראל אכן לקח לא מעט זמן עד שהיא הואילה בטובה ליישר קו עם המאה ה-21. בעוד שברחבי העולם מתקיימים כבר שנים מרוצי ראלי (האמת די מאז ומתמיד), בישראל זו מעולם לא הייתה התמונה. בכל מקרה, בשנת 2020 כולכם מוזמנים להכיר את פארק מוטורי מוטור סיטי – אטרקציית נהיגה עבור חובבים של מרוצי ראלי.

 

כל מה שרציתם לדעת על תרבות מוטורית בארץ הקודש ב-2020

אנחנו מזמינים אתכם לארוז בצידנית כמויות של FUN טהור, שאותו תפרקו במסלול. יאללה, בואו נדבר על כל מה שחובבי ראלי חייבים לדעת בישראל. המידע הבא בחסות חברת קפיטל מוטורס – סוכנות רכבים ומימון 100% על רכישת רכב חדש.

מעוניינים להרגיש נהגי מרוצים ליום אחד? אולי בכלל אתם מחפשים אחר קורס נהיגה מתקדמת לנהגים של פורמולה וגם ראלי? אנחנו רוצים להגיד לכם ולבשר חדשות טובות – יש תרבות מוטורית בארץ הקודש! ממש עד לאחרונה, כל הנושא הזה של נהיגת מסלו ונהיגת מרוצים היה טאבו בישראל.

 

היכן הימים של מרוצים בלתי חוקיים בישראל? נגוזו!

אף אחד לא העז לדבר על ללחוץ על דוושת הגז בין פניות וסיבובים תחת פיקוח. אמה-מה, יחד עם הסכמי שלום עם איחוד האמירויות, ישראל החליטה לשנות גישה, מה שכנראה הולך להשפיע על כל המזרח התיכון. בימינו אנחנו שמחים לבשר לכם על מסלול מרוצים חדש אשר נקרא פארק מוטור סיטי.

המסלול המגניב הזה יושב בצמוד לשדה תימן. יש להקליד ב-WAZE "מוטורסיטי". מה דעתנו על העניין? ובכן, יש סיכוי טוב שתיירים מכל המזרח התיכון יתחילו להגיע למסלול הזה, ששם תמצאו גם את המדריכים הכי טובים במזה"ת.

 

מדריכי הנהיגה הטובים בארץ נוהגים במוטור סיטי

אתם מקבלים כאן מדריכי נהיגה ברמות הגבוהות ביותר, כולל את האפשרות להתנסות עם רכבי מרוץ אמיתיים ורכבים ספורטיביים. בואו נגיד ככה, אם חלמתם להרגיש נהגי פורמולה, אתם יכולים לעשות את זה בפארק מוטור סיטי, שדה תימן.

כמובן שבאפשרותכם להגיע עם הרכב הפרטי שלכם, אבל אם תחליטו להשקיע בחוויה שלכם ולשדרג אותה, אתם יכולים לנהוג על רכב פורמולה עם מנוע 1,000 סמ"ק. אם נפח המנוע הזה לא מרשים אתכם, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את הנתון הבא:

 

רכב פורמולה עם מנוע 1,000 סמ"ק ויותר מ-200 כ"ס בישראל

רכבי פורמולה שוקלים פחות ב-400 ק"ג. עכשיו, ל-400 ק"ג האלו תצמידו מנוע 1,000 CC ולמעלה מ-200 כוחות סוס, מה קיבלתם? קיבלתם טיל בליסטי שיושב כמו בלוק על המסלול. מרגש בטירוף, אנחנו כבר היינו במסלול מוטור סיטי ואנחנו ממש ממליצים לכם להתנסות שם.

אגב, מעבר למכונית של פורמולה, אתם יכולים גם לנהוג שם על עוד רכב שמוגדר סוג של רכב מרוץ. אמנם לא טהור, אבל אכן מדובר ברכב חלומות. שימו לב, אם חלמתם לנהוג על Nissan 370Z NISMO בעלת 3,965 סמ"ק 339 כוחות סוס, אתם יכולים לקבל את התענוג הזה במוטור סיטי. אחלה רכב, ביצועים מטורפים וגם שמענו שהיחידה הספציפית הזו שמתופעלת במוטור סיטי היא בכלל משופרת מכל הכיוונים. האמת? אנחנו מזילים ריר.

 

ימי מסלול מרוצים פתוחים בישראל עם אופנועים ומכוניות

עוד בפארק מוטור סיטי, תמצאו גם ימים פתוחים לאופנועים ומכוניות. הימים הפתוחים מאפשרים לכם להתנסות בנהיגה מתקדמת על מסלול מרוצים אמיתי, כאשר הכול נעשה תחת פיקוח של טובי מדריכי הנהיגה בארץ, אולי במזה"ת.

בין אם בא לכם לחגוג את יום ההולדת שלכם עם מתנה מקורית לעצמכם, או שמא אתם חובבי נהיגה מתקדמת, יש לאן להגיע. תתניעו את הרכב כבר היום ותגיעו צמוד לבסיס שדה תימן, פארק מוטור סיטי – הפארק של כל מי שחלם שנים על ראלי בישראל. תהנו, סעו לאט עד הפארק.

 

נהג מרוצים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו