8 המקומות שאתם חייבים לראות באמסטרדם

תוכן עניינים

מעטים הם האנשים שטרם ביקרו באמסטרדם היפה. בירת הולנד היא אחד היעדים הפופולאריים ביותר וככזו היא מושכת אליה מיליוני תיירים מדי שנה המגיעים להנות מכל הטוב והשפע שיש לה להציע.

 

בואו נדבר על מחירי הטיסות

מחירי הטיסות מישראל אינם יקרים ועומדים על כ-150-250 דולר בממוצע כתלות בעונה ובעומס התיירות, מזג האוויר נוח לרוב וגם החורף איננו נוראי והמקומיים מסבירי הפנים הופכים את הטיול למומלץ ביותר, אחד כזה שבטח תחזרו עליו לפחות עוד פעם או פעמיים בחיים.

חשוב לציין כי אמסטרדם היא לא עוד עיר אירופאית, יש לה קסם מיוחד משל עצמה. היא מלאת ניגודים ותוססת במיוחד, אך עם זאת יש בה תחושה כאילו הזמן לצדכם ואין מה למהר, הרי במילא תספיקו כל מה שהייתם אמורים להספיק.

זה יעד נפלא לבקר בו לבד, עם בני הזוג, קבוצת חברים טובים או עם כל השבט המשפחתי לרבות ילדים קטנים – אטרקציות באמסטרדם לא חסרות, יש תמיד מלא מה לראות וההנאה מובטחת!

 

אטרקציות באמסטרדם על קצה המזלג

כיכר דאם

הכיכר המרכזית של עיר הבירה אשר בשל קרבתה לאטרקציות רבות משמשת כנקודת מוצא לסיורים מודרכים הנערכים בעיר. סביב הכיכר נמצאות במרחק הליכה מרבית האטרקציות המרכזיות של העיר ומדי יום מופיעים בה אמני רחוב לצד דוכני מזכרות. לקראת הכריסמס הכיכר מקושטת באורות צבוענין  ומוצבים בה מתקני שעשועים להנאת הצעירים בנפשם.

 

בית אנה פרנק

מוזיאון הנמצא בבניין בו הסתתרה המשפחה ומוצגים בו חפצים ועדויות על סיפורה של אנה. במהלך הסיור במקום תוכלו לעבור דרך ארון הספרים אל עליית הגג – רגע עוצמתי ומרגש במיוחד. על מנת להמנע מהתור הארוך מומלץ לבקר באתר בשעות הערב המאוחרות.

 

מבשלת הייניקן

במהלך הסיור במפעל תלמדו על הכנת המשקה, תשמעו עובדות שאת חלקן וודאי ידעתן ואת חלקן לא העזתם לשאול ותזכו לטעום מן בירה צוננת (אבל לא הרבה ממנה).

יש לציין כי הביקור אומנם מהנה אך הביקורות טוענות כי הוא יקר ביחס לתמורה ואיננו אותנטי.

 

שייט בתעלות

שייט תהנו מהסבר על האתרים, מוקדי התיירות המרכזיים והמבנים המעניינים שיקרו בדרככם, תשמעו עובדות מעניינות על ההיסטוריה המרתקת של היער ואם תתזמנו את השייט לשעת השקיעה או הערב תזכו להנות משמיים צבעוניים או תאורה רומנטית.

 

ונדל פארק

הפארק המרכזי של עיר הבירה בו שטחי דשא נרחבים, שבילי אופניים ומסלולי הליכה נעימים. זהו מקום נפלא לפיקניק אם מזג האוויר מאיר פנים והזדמנות נפלאה להנות מאחר צהריים בחיק המשפחה, לצפות בברווזים השטים באגם ובמופעי הרחוב.

 

שוק הפרחים

הולנד ידועה בזכות גידול צבעונים כך שאין זה מפתיע שאחד מאתרי החובה הוא שוק הפרחים הצף. מדובר בחוויה לכל החושים בה תהנו משפע ריחות משכרים וצבעים מרהיבים.

 

מוזיאון ואן גוך

במוזיאון מוצגות עבודותיו של הצייר המפורסם וינסנט ואן גוך מהמאה ה-19 ובסמוך להן מופיע הסבר על חייו של האמן והנסיבות העומדות מאחורי יצירותיו. בנוסף תהנו מתערוכות מתחלפות של אמנים מקומיים לצד בינלאומיים.

 

שוק אלברט קויפ

אחד השווקים העמוסים ביותר בעיר בו תהנו ממרכולתם של הסוחרים המקומיים ומאווירה שמחה וצבעונית במיוחד – גבינות, נקניקים, ביגוד ואביזרים – כל אלו בנמצא תחת קורת גג אחת ובמחירים נוחים יחסית.

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו