מסיבות פול מון – לא רק בירח מלא

תוכן עניינים

מסיבות הפול מון, או בתרגום חופשי – "מסיבות ירח מלא", הן מסיבות אשר מתקיימות מספר פעמים בשנה בהתאם למופיע הירח כשהמפורסמות שבהן קורות באי קופנגן שבתאילנד וצעירים רבים שוטפים את האי בימים הסמוכים למועד המסיבות על מנת להשתתף בהן.

 

באופן מפתיע, המסיבות לא מתקיימות רק כאשר הירח נמצא במופע מלא, אלא גם כשהוא במחצית הדרך (מסיבות "חצי ירח" – Half Moon) ובמופעי ירח מיוחדים נוספים.

מסיבות פול מון הן למעשה מסיבות רוויות אלכוהול במספר מתחמים כאשר לכל מתחם במה משלו בה מתנגנת מוזיקה מיוחדת, היא מקושטת בתפאורה מתאימה והרוקדים לבושים בתלבושות חלקיות בצבעים זרחניים וכמיטב המסורת צבעי גוף זוהרים מעטרים את גופם. בין הבמות מתקיימים מופעי לוליינות ומופעי אש המשלבים גם את קהל הצופים, משחקי שתיה, מגלשות מים מהמלונות ומתקני מים בים לרווחת הנהנים.

בנוסף לאלה, כבכל יום ובכל חוף, במהלך המסיבה ישנם שירותי מסאז', דוכני אוכל ושתיה אבל האטרקציה האמיתית בערב המיוחד הזה היא תמהיל האנשים החד פעמי בו תרגישו למשך ערב אחד החברים הכי טובים של תיירים צעירים,שמחים ושתויים מקצוות העולם כולו.

על מנת לאפשר לצעירים והצעירים בנפשם להערך לכך זמן רב מראש, להזמין טיסות ולשריין מקומות לינה בהתאם, תאריכי המסיבות מפורסמים מבעוד מועד ואכן מטיילים רבים בונים את מסלול הטיול שלהם כך שינחתו באי בדיוק במועד הרצוי.

וכצפוי, בימים אלו ובסמוך להם חופי האיים הופכים צפופים, המלונות בתפוסה מלאה ובאופן כללי קיימת מגמה של עלייה ניכרת במחירים של כל הקשור לתיירות (מלונות, טיסות פנים, תחבורה, אטרקציות וכו').

 

התארגנות לקראת מסיבות פול מון

אם כך, במידה ויש בכוונתכם להשתתף באירוע מומלץ לתאם את הגעתכם לאיים בהתאם ולרכוש כרטיסי טיסה או מעבורת מראש על מנת שלא להקלע למצב ביש בו לא יהיה לכם כיצד להגיע או שמא ישארו מקומות פנויים במחירים גבוהים בלבד.
לגבי לינה כפי שכבר צוין מעלה, המלונות צפויים להיות בתפוסה מלאה ולרוב לא נותרים מקומות פנויים בסמוך לערב המסיבה ואם נשארים כאלה אז מדובר בחדרים ברמה ירודה, לעתים ללא מיזוג ועם שירותים משותפים.

בהקשר זה חשוב לציין שאם לא מצאתם היכן ללון בקרבת המסיבה ניתן ללון בחוף סמוך ולקחת סירת טקסי אל המסיבה עצמה. כך תוכלו להנות הן מהאווירה המיוחדת והן משינה רגועה ונטולת מוזיקה רועשת.

ואחרי כל זה, וודאי לא תפקדו את החופים היפים רק בשביל להגיע למסיבה ואז תשובו על עקבותיכם. מומלץ בחום להשאר עוד מספר ימים באזור ולהנות מהשקט שאחרי הסערה, תרתי משמע.

בימים שאחרי המסיבות נותרים באי מעט תיירים (באופן יחסי כמובן), המחירים חוזרים להיות נוחים והאווירה הכללית הופכת לרגועה הרבה יותר.

זהו זמן מוצלח להנות מקצת שקט, לשתות שייק צונן על החוף ולהרגע אל מול שקיעה ורודה.

 

עוד קצת טיפים על מסיבות פול מון

  • כפי שכתבנו מעלה – כרטיסי טיסה, מעבורות והסעות – הזמינו מראש!
  • מקום לינה – כנ"ל.
  • הקפידו לעשות ביטוח מתאים ובכל מקרה הגיעו לאזור עם ציוד מינימלי במידה ואתם מתכוונים לשתות לשוכרה. יהיה חבל לאבד דברים יקרי ערך..
  • אל תשאירו את כוס המשקה שלכם ללא השגחה, גם לא בקרבת חברים.
  • אפילו מים, שתו אך ורק מבקבוקים שהיו סגורים טרם הגיעו לידיכם.
  • אם אתם חוזרים במונית, סכמו את המחיר מראש ושלמו בסוף הנסיעה. מוטב לנסוע כקבוצה.
  • זיכרו כי סמים אינם חוקיים בתאילנד, גם אם אומרים לכם אחרת בשונה ממדינות אחרות כמו אירלנד שם העונש הוא קל יותר.

תהנו!

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו