מחיר הובלה מתל אביב לגבעתיים

תוכן עניינים

אחרי שנים שחייתם את החיים התל אביבים המושלמים, הכוללים נסיעות באופניים, יציאה לברים שמתחת לבית, רעשי צפירת המכוניות ועוד – החלטתם שדיי. עכשיו, בשלב החיים הבוגרים שלכם, אתם מוכנים להקים משפחה ולזוז ממרכז העניינים אל כיוון מקום שקט יותר, נעים יותר אך עם אפשרויות לא פחות מגניבות מאלו שהתרגלתם אליהן. על גבעתיים שמעתם? אנחנו מניחים שכן. אז כדי להפוך את הכל לפשוט יותר, בואו נבדוק יחד מחיר הובלה מתל אביב לגבעתיים.

 

למה דווקא גבעתיים?

כשבוחרים לעבור לגור בגבעתיים, בוחרים בעצם בעיר שיש בה הכל. הקרבה לתל אביב, הברים והמסעדות הרבים, הפארקים הירוקים, גינות השעשועים, קניון גדול ובתי ספר מצוינים הם רק חלק ממה שיש לעיר הנפלאה הזו להציע, ולא פלא שבשנים האחרונות מהגרים רבים בוחרים לעבור מתל אביב לגבעתיים.

היות והערים נמצאות במרחק גיאוגרפי קטן ביותר, מחיר הובלה מתל אביב לגבעתיים לא עולה על כמה מאות עד כמה אלפי שקלים, הכל תלוי כמובן במה מעבירים וכמה מעבירים.

 

מחיר הובלה מתל אביב לגבעתיים

מחיר הובלה מתל אביב לגבעתיים משתנה בהתאם למה בדיוק אתם צריכים להעביר.בשוק היום קיימות עשרות חברות שמבצעות הובלה מתל אביב לגבעתיים, שמחיריהן שונים אך אמורים לעמוד על טווח יחסית קבוע של מחירים, כפי שנתאר לכם בטבלה הבאה:

גודל הדירה וכמות קרטונים טווח מחירים משוער
הובלה מתל אביב לגבעתיים של דירת חדר – 1 עד  10 קרטונים 600-900 ש"ח
הובלה מתל אביב לגבעתיים של דירת שני חדרים – 10 עד 20 קרטונים 800-1200 ש"ח
הובלה מתל אביב לגבעתיים של דירת שלושה חדרים – 20 עד 35 קרטונים 1100-1600 ש"ח
הובלה מתל אביב לגבעתיים של דירת ארבעה חדרים – 35 עד 50 קרטונים 1600-2100 ש"ח
הובלה מתל אביב לגבעתיים של דירת חמישה חדרים –  50 עד 65 קרטונים 2100-2600 ש"ח
הובלה מתל אביב לגבעתיים של דירת ששה חדרים – 65 עד 85 קרטונים 2600-3200 ש"ח

 

שירותי הובלה מתל אביב לגבעתיים – באמת צריך את זה?

על אף המרחק הגיאוגרפי הקטן יחסית, רצוי בהחלט להשתמש בשירותי הובלה מתל אביב לגבעתיים כמו של אירית הובלות. זה נכון שאפשר לאסוף קבוצה של חברים ובני משפחה שיעזרו לכם לארוז ולשנע את הארגזים ממקום למקום, אבל מדובר כאן גם על זמן רב של עבודה, גם על עבודה מאומצת, וגם נסיעות של הלוך וחזור שיצריכו מכם מילוי דלק ומציאת חנייה– שעלולים בהחלט לעלות לכם ביוקר ובעצבים ולחץ רבים.

במקום שהדבר יעיק עליכם ויכביד עליכם, שירותי הובלה מתל אביב לגבעתיים יכולים לעשות את כל הפעולות האלו עבורכם – החל משירותי אריזה, דרך שירותי סבלות ועד שירותי הובלה, כך שלא תצטרכו לדאוג לשום דבר מלבד לתאם את תאריך ושעות ההובלה ולהמתין בסבלנותבבית החדש שלכם בגבעתיים. מאחלים לכם מעבר קל, פשוט ומהיר!

מוביל מקצועי

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו