למה כדאי להזמין בר פירות בריא

תוכן עניינים

ברכות, אירוע גדול לפניכם ואתם עסוקים אך ורק בתכנונו. מה תלבשו?

איך הוא יהיה מעוצב? באיזה תאריך הוא יתקיים? וכמובן – מה יוגש לאכול.

מעבר לארוחות הקלאסיות שמוגשות באירועים, בשנים האחרונות צץ לו טרנד חדש ובריא – בר פירות.

בר זה שונה קצת בנוף האירועים שהכרנו עד עכשיו, וטוב שכך.

בר פירות בריא זה בעצם דוכן של מגוון פירות העונה, חתוכים ובצורות שונות.

תנופה בריאה ומרעננת לכל מה שאנחנו רגילים.

אז בואו ונבין – למה כדאי להזמין בר פירות בריא?

 

בריא

ובכן, בר פירות בריא, כשמו כן הוא – בריא. ככה אתם מבטיחים בריאות לכם ולאורחים שלכם. במקום להביא עוד עמדת קינוחים שמתאפיינת בקרמים וקצפות פרווה על בסיס מרגרינה ושהזמן לא מיטיב עמם, תביאו בר פירות צבעוני ומרשים. האורחים ישמחו לקבל מנת פרי צבעונית ורעננה אחרי הארוחה הדשנה וכך כולם זוכים בבריאות שמשפיעה להם על מצב הרוח במהלך האירוע.

 

נגיש

אחד האתגרים הגדולים ביותר בתכנון אירוע, הוא הניסיון לרצות את כל המשתתפים. אתגר זה הופך להיות אפילו יותר קשה כשמדובר בתכנון התפריט. האורחים לרב יהיו מגוונים, וכך גם המגבלות והעדפותיהם הקולינריות – רגישים לגלוטן, טבעונים, שומרי כשרות, נמנעים מחלב, עוסקים בדיאטה כזו או אחרת ועוד. הדבר היחידי שכמעט כולם יוכלו לאכול (אלא אם כן יש רגישות ספציפית) זה פירות. בר פירות לאירועים ירצה את כל האורחים וכך אף אחד לא ירגיש רעב או לא מסופק מהארוחה.

 

קליל

לא רק שהפירות הם בריאים עבור האורחים שלכם, הם גם ישאירו אותם קלילים במהלך כל האירוע. כולנו מכירים את הכבדות שנופלת על הגוף אחרי ארוחה כבדה באירוע, במיוחד שבאירועים אנשים נוטים להעמיס בצלחת יותר מהרגיל, ואז מרגישים עייפים מכדי לרקוד ולחגוג. אם מביאים קינוח כמו עוגת שכבות עם קרם, מוס, קרם ברולה או כל דבר בסגנון, האורחים יתקשו להיות ערניים ונמרצים במהלך האירוע. בר פירות לעומת זאת, נותן לגוף את המנה המתוקה שהוא זקוק לה בסיום הארוחה, מבלי להכביד ולעייף.

 

אקולוגי

בהזמנת בר פירות לאירועים, תזכו לדוכן יותר אקולוגי מאשר כל בר אחר. מלבד מגשים עם פירות (שגם הם לרוב יהיו עשויים מעץ), לא יהיו צלוחיות אישיות או כל כלי פלסטיק אחר. בבר קינוחים רגיל לעומת זאת, יהיה שימוש בהרבה כלי פלסטיק אישיים המכילים מוס, קרמים וכדומה. בנוסף, הכנת מגשי הפירות עצמם נעשים בצורה ידידותיים וטובה לסביבה – ללא שימוש בחשמל, כלים מיותרים ומוצרים מן החי. מה יותר טוב מזה?

בריא, נגיש, קליל ואקולוגי. אלו הם היתרונות העיקריים בהזמנת בר פירות לאירוע. לאחר שתזמינו את הבר המדובר, לא תבינו איך עד עכשיו הייתם מזמינים דברים אחרים, ולא תוכלו לחזור אחורה.

 

מבחר של פרות

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו