לילד יש יום הולדת ואתם אובדי עצות? 2 סדנאות שלא הכרתם

תוכן עניינים

יום הולדת לילד היא חגיגה מרגשת כל שנה מחדש. לראות את הקטנים שלנו מתפתחים, גדלים ומשתבחים משנה לשנה, זו נחת אמתית. מעבר להתרגשות ולשמחה, ימי ההולדת הם הזדמנות לפעילות חברתית נפלאה. אם הגעתם לפה, כנראה שאתם מחפשים הפעלה מיוחדת לילדים. אחרי שמיציתם את האופציות המוכרות של מופע קסמים או הפעלה עם בעלי חיים, הגיע הזמן להיות באמת מקוריים.

 

סדנאות מעשירות

פעילות שכוללת בעיקר צפייה במופע, היא נחמדה ולפעמים אפילו מרתקת, אבל רק עד שלב מסוים. אם הילדים כבר ראו את אותו המופע בימי הולדת של ארבעה חברים אחרים, או שהילדים כבר גדלו, הגיע הזמן לחדש. סדנאות הם המענה המושלם לפעילות יום הולדת. סדנה טובה תסגור לכם את הפינה התעסוקתית לאחר הצהריים שלם ותעניק לילדים הנאה, סיפוק ומיומנויות חדשות.

 

בדקנו ומצאנו

אז אתם מעוניינים בסדנה לחגיגת היום הולדת של הילד, איך בוחרים אחת טובה מתוך המבחר הגדול? אנחנו בדקנו 2 סדנאות מעניינות במיוחד, שכנראה אפילו לא הכרתם. תנו לנו להמליץ לכם על סדנאות יוצאות דופן שיעניקו לילדים חוויה נפלאה ומהנה במיוחד. מעבר לפעילות החווייתית, הילדים יצאו מהסדנה עם כלים חדשים לחיים ועם ערך מוסף של חומר למחשבה.

 

ODT

הסדנה הראשונה שעליה אנחנו ממליצים בחום היא סדנה מסוג ODT (OUT DOOR TRAINING). בתרגום חופשי לעברית: סדנאות אימון בשטח. לא מדובר באימון פיזי, אלא באימון חינוכי וערכי שמתקיים במרחב פתוח (או אולם רחב). תוכלו לבחור בסוגים שונים של פעילויות, שהמשותף לכולן הם הערכים הנלמדים מהם, וכמובן החוויה הבלתי נשכחת והכיף הגדול.

 

 מה מטרת הסדנה?

סדנת ODT היא פעילות קבוצתית שמשתמשת בשיטה מיוחדת להעברה ולהטמעה של מסרים חינוכיים. במסגרת הסדנה אפשר לבחור להתמקד בתחומים מגוונים כגון: שיתוף פעולה קבוצתי, מנהיגות ועוד. סדנת ODT יכולה להתאים לכל גיל ולכל הרכב. המסרים והערכים נשמרים וסוג הפעילות מותאם לפי אופי הקבוצה. בקיצור, הפעילות המושלמת לילדים ולכל גיל.

 

סדנת יזמות

כנראה שזו הפעם הראשונה שאתם שומעים על סדנת יזמות, אבל היא בהחלט קיימת. סדנת יזמות היא סדנה מעשירה ומהנה במיוחד. במסגרת הסדנה מלמדים את הילדים לחשוב מחוץ לקופסה, ולחפש שימושים חדשים למכשירים מוכרים. לא תאמינו עד כמה הילדים שלכם ייהנו ממסגרת קבוצתית שתיתן מקום מעשיר לכל הרעיונות היצירתיים שמתרוצצים בראשם.

 

חגיגה נחמדת

מקווים שעזרנו לכם לבחור פעילות מעניינת ליום ההולדת של הילד, או לפחות קבלתם רעיונות חדשים. בכל מקרה, בין אם בחרתם בסדנת OTD, בסדנת יזמות או בכל סדנה מעשירה אחרת, העיקר שיהיה חגיגי. ילד היום הולדת הוא המלך של החגיגה, והשמחה שלו ביום הזה, היא המטרה העיקרית. תנו לו לקחת חלק בהכנות והעניקו לו את תשומת הלב המגיע לו. פעילות מהנה תהפוך את החגיגה למושלמת, זה בטוח. שיהיה במזל טוב

רחבת ריקודים

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו