כך תשדרגו את אירועי הקייטנה שלכם

תוכן עניינים

קייטנות הקיץ של שנת 2020 קיבלו אופי קצת אחר. אם בעבר היה חופש מוחלט בתכנון הקייטנה וסדר האירועים, כולל יציאות למקומות ציבוריים כמו הפארקים השונים, הגינות והאטרקציות הנוספות, הרי שבקיץ הנוכחי ולאור משבר הקורונה קייטנות רבות שוברות את הראש במטרה לבנות סדר יום שבכל אופן יהיה כיף ונעים לילדים, גם בלי לעלות על אוטובוס ולנסוע למקום חיצוני. אם כרגע לוח הזמנים שלכם מורכב רק מפתיחת יום וארוחת בוקר, תרשו לנו לעזור לכם! ברוכים הבאים למאמר: כך תשדרגו את אירועי הקייטנה שלכם.

 

אמן חושים – מופע מהמם בכל מקום

בשביל לדאוג לפעילויות מהנות ואטרקטיביות אין כל צורך לצאת מהמקום שבו הקייטנה מתרחשת – האטרקציות יכולות לבוא עד אליכם. אמן חושים הוא פתרון מושלם שילהיב את הילדים, עם טריקים טלפתים מרהיבים בשיתוף הקהל. כדי שתשדרגו את אירועי הקייטנה שלכם כמו שצריך, מומלץ לבחור אמן חושים מנוסה שכבר צבר ניסיון והמלצות, כך תבטיחו שהמופע בקייטנה שלכם יהיה לא פחות ממדהים.

 

ציוד מגניב לילדים

פינות ישיבה עם משחקי נופש פעיל כמו מטקות, כדורים, בועות סבון ועוד יכולות להיות רעיון מדליק במיוחד לאירועי הקייטנה שלכם. הצטיידו בכמה שמשיות, פופים, פינות ישיבה נמוכות והמשחקים המדוברים, והנה לכם שעתיים של פעילות מגניבה שאפשר בקלות גם להפוך לתחרויות בין הקבוצות ומשחקים נושאי פרסים.

 

"איך היה בקייטנה, חמוד שלי?"

אם אתם רוצים להיות בטוחים במאה אחוז שהתשובה על השאלה הזו תהיה בכל יום מחדש "היה כיף בטירוף", אתם צריכים לחשוב על פעילויות אדירות בהתאם, ואם מדברים על פעילות אדירה, אז מה דעתכם על עמדות מולטימדיה של WII, סוני פלייסטיישן ומשקפי מציאות מדומה VR?

פעילויות שכאלו יכולות לגבש את הילדים ולחלק אותם בצורה טבעית לקבוצות, זוגות ויחידים, ולחבר אותם אל עולם המשחקים בצורה הכי ריאליסטית שאפשר.

 

אוכל טעים לכולם

זה לא משנה אם הקייטנה לילדים בגילאי 5, 6 , 12 או 18. כולם אוהבים אוכל טוב. נקודה. ולכן, אולי שווה לשדרג את הלחמנייה והשוקו, באוכל אמיתי.

 

איך עושים את זה?

  • שינוי בתקציב – יכול להיות ששווה לקחת מעט מהתקציב שמוקדש לטובת המשחקים ולהעביר מעט ממנו לתקציב האוכל. סמכו עלינו, לא רק הילדים יהנו יותר, אלא גם ההורים ישמחו לדעת שהילד שלהם מקבל אוכל טוב יותר
  • הקדישו יום לעל האש – חוויה מעולה ומגניבה יכולה להיות ללכת לפארק כלשהו ולקיים "אירוע מנגלים" – להביא לילדים מגוון ירקות ובשרים ולהכין אותם על גריל איכותי. כמובן, במידה והאירוע מתקיים עם ילדים קטנים הקפידו על הוראות בטיחות. ניתן לקרוא עוד ממש כאן: grill.co.il.
  • גייסו את ההורים – בקרב ההורים מסתתרים לא פעם שפים טובים. ולכן, יכול להיות שההורים ירצו לקחת חלק בהכנת האוכל בקייטנה. נסו – מקסימום, יצליח!

גריל

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו