אילו דברים תקבלו בחגיגת יום הולדת בחדר בריחה?

תוכן עניינים

הילד שלכם חוגג יום הולדת בקרוב ואתם מתלבטים איפה לחגוג לו את מסיבת יום ההולדת.

שמעתם על האופציה של מסיבת יום הולדת בחדר בריחה.

הרעיון נשמע טוב אך הבעיה היא שאתם לא לגמרי בטוחים מה מקבלים במסיבה כזו.

אם התיאור לעיל הולם את מצבכם, המשיכו לקרוא וגלו מה מקבלים בחגיגת יום הולדת בחדר בריחה.

 

השתתפות של כל החוגגים בחדר בריחה 

הדבר הראשון והעיקרי ביותר שמקבלים כשמגיעים לאזור של חדר בריחה ליום הולדת הוא – השתתפות בחדר הבריחה עצמו. בעת הרשמתכם לחדר הבריחה המפעילים ישאלו אתכם מספר שאלות על אופי המסיבה על מנת שיוכלו להתאים את החדר במיוחד למסיבה שלכם. ההתאמה באה לידי ביטוי בין השאר בנושא החדר שתבחרו. לאחר שתבחרו את הנושא המועדף עליכם ותפרטו מהם תחומי העניין של ילדכם תגלו שתוכן החדר ואופי השאלות הותאמו במיוחד עבורכם וכעת מביאים לידי ביטוי את ותם תחומי עניין שציינתם. בצורה כזו ילדם תורם במידת מה ליצירת החוויה אותה יעברו חבריו. בנוסף, רמת הקושי של החידות והרמזים גם היא עוברת התאמה כך שילדים בכל גיל יוכלו להנות מהחדר בריחה ולהיות מאותגרים בדיוק במידה הנכונה.

 

אווירת יום הולדת

חדר הבריחה הינו הפעילות המרכזית של חגיגת יום ההולדת, אך המפעילים לא שכחו את האלמנטים המסורתיים שחשוב שיהיו בכל מסיבת יום הולדת. על מנת לשמור על אווירת השמחה והחגיגה ישנם עוד הפתעות שמחכות לכם במתחם חדר המבריחה, מעבר לחדר עצמו. במסיבת יום הולדת בחדר בריחה מוקצה לחוגגים מתחם VIP פרטי על מנת שהחגיגה תהיה אישית והאווירה מותאמת לאופי החוגגים. המתחם כולו מקושט בבלונים ואביזרי יום הולדת שונים. לחוגגים מוצע מגוון רחב של מאכלי יום הולדת – חטיפים, פיצות ושתייה קלה. בנוסף, במתחם עצמו מוצב מסך ענק עם חיבור ליוטיוב כך שהחוגגים יכולים לשלוט על סוג המוזיקה שתלווה את האירוע ותשמור על אוירה שמחה וחגיגית.

 

העצמה אישית

מעבר לחגיגה ולפעילויות השונות, מפעילי חדר הבריחה שמו להם מטרה נוספת, שהינה מעט שקופה לחוגגים. כל המסיבה והפעילות בחדר בריחה מתוכננים כך שישימו את ילד יום ההולדת במרכז ההרפתקה. המפעילים משתמשים בכלים העומדים לרשותם בצורה שמקדמת את הילד. הם דואגים לכך שהוא ייקח חלק מרכזי בהובלת החברים במשימות השונות בתוך חדר הבריחה כך שייצא מהחוויה עם תחושות העצמה ומנהיגות. אם תבחרו לחגוג מסיבת יום הולדת בחדר בריחה, לא רק שתעניקו לילדיכם וחבריו חוויה מרגשת ומלאת אדרנלין, אלא גם תעניקו לילדכם חווית צמיחה אישית עוצמתית במיוחד.

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו