יתרונות וחסרונות בחלוקת הפתעות ליום הולדת

תוכן עניינים

אם אתם מארגנים מסיבה לקטנטנים שלכם, ודאי שקלתם לשלב בה הפתעות לילדים.

אך כידוע, חלוקת הפתעות מונה יתרונות וחסרונות כאחד.

הנה כל הפרטים שיעזרו לכם להחליט אם לחלק הפתעות ביום ההולדת.

 

יתרונות בחלוקת הפתעות

ריגוש:

הפתעות ליום הולדת הן עולם ומלואו וכוללות מבחר אינסופי של משחקים, ממתקים ואביזרים שנועדו לשמח את הקטנטנים שלנו. הן מוסיפות אפקט של ריגוש לכל מסיבה ולכן הן כל כך פופולאריות. כל תחרות או משחק יהפכו למרגשים במיוחד כאשר הם נושאי פרסים.אין ילד או ילדה שלא אוהבים הפתעות ולכן הן יעלו את המורל בכל מסיבה.

 

מזכרת מהמסיבה:

כל ילד או ילדה רוצים שמסיבת יום ההולדת שלהם תהיה בלתי נשכחת. פעמים רבות, חלוקת הפתעות במסיבה יכולה לענות על צורך זה שכן כל משתתף מקבל מזכרת מהמסיבה. אנו יודעים כי לא דרוש הרבה כדי לשמח ילדים ולכן גם הפתעה קטנה במיוחד תעשה את העבודה. הילדים יחזרו לביתם מרוגשים, יציגו אותה להוריהם בהתלהבות, ויישארו עם טעם טוב מהמסיבה.

 

פעילות כיפית:

פעמים רבות הפתעות ביום הולדת משמשות כאטרקציה למסיבה. לעיתים אנו מתקשים למצוא פעילויות ליום ההולדת של הקטנים, במיוחד כאשר אנו רוצים להפיק את המסיבה בעצמנו. הזמנת הפתעות כמו קעקועי נצנצים, פיניאטה או כל משחק אחר מספקים לנו פתרון קל ונוח לפעילויות כיפיות ויצירתיות.

 

חסרונות בחלוקת הפתעות

מחיר:

ארגון מסיבת יום הולדת כמובן יכול לעלות ביוקר. אין ספק שמחיר הוא שיקול עיקרי עבור רבים מאיתנו ואיננו רוצים להוציא על המסיבה סכום רב של כסף. במסגרת ההכנות יש לדאוג לקישוטים, לעוגה, לפעילויות ועוד. אם זו מסיבה לכל הכיתה או לכמות גדולה של ילדים, הזמנת הפתעות עלולה לייקר את המסיבה ורבים יעדיפו שלא להשקיע בכך את הכסף, אלא בדברים אחרים.

 

פוטנציאל לאכזבה:

פעמים רבות ילדים מצפים לדברים מסוימים ומתאכזבים כשהם לא מקבלים את מה שרצו. גם אם השקעתם בכך מחשבה רבה, קשה לקלוע לרצונם של כל הילדים ויש לקחת בחשבון כי חלקם עלולים להתאכזב ממה שיקבלו.

 

אי שוויוניות:

כמה פעמים שמעתם את צמד המילים "לא פייר"? ילדים עורכים השוואות בלתי פוסקות בינם לבין חבריהם, וההפתעות שיקבלו עלולות להיראות כבלתי הוגנות עבור חלקם. גם אם נראה לכם כי בחרתם מתנות שוויוניות לחלוטין, עולמם של הילדים הוא אחר וההפתעות עלולות ליצור ביניהם מתח.

 

לסיכום

חלוקת הפתעות ליום הולדת הוא נושא שנוי במחלוקת. אם כן, חשוב להיות מודעים לכלל היתרונות והחסרונות לפני שמחליטים אם לשלב אותן במסיבה. מטרת ההפתעות היא ליצור ריגוש והתלהבות אך יש בהן גם פוטנציאל למתח ואכזבה. כעת אתם הרבה יותר מוכנים להחלטה האם וכיצד לשלב הפתעות במסיבה שלכם.

 

גביעים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו